Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مدال افتخار بین المللی«ایثار و شجاعت» را به خانواده شهید "علی لندی"، اهدا کرد - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به شهرستان ایذه، با خانواده دانش‌آموز شهید «علی لندی»، دیدار کرد.

او  در دیدار با خانواده دانش‌آموز شهید «علی لندی»، حکم اعطای مدال افتخار بین المللی«ایثار و شجاعت» را به خانواده این شهید، اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حکم اعطای مدال افتخار بین المللی«ایثار و شجاعت»

در اجرای بند 2 فصل 5 سند تحول اصول و فرآیندهای اجرایی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و به موجب مصوبه هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان در سال 1400 نخستین «مدال بین المللی شجاعت» تشکیلات پیشتازان جمهوری اسلامی ایران را به اسوه ایثار و شجاعت، دانش آموز پیشتاز «شهید علی لندی» اعطا می‌گردد.

اعلام زمان ثبت‌نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیاناعلام نتایج نهایی کنکور/ مراجعه به سایت دانشگاه‌ها از 4 مهردانش‌آموزانی که هنوز منتظر تشکیل کلاس‌های درس در شاد هستند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان ایثار و شجاعت بین المللی علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو