Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@17:47:08 GMT

معضل زمین تمرین برای استقلال تمامی ندارد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۸۹۹۱

معضل زمین تمرین برای استقلال تمامی ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیفیت نامناسب زمین مجموعه ورزشی انقلاب و پایان قرارداد با این مجموعه باعث شد باشگاه استقلال به دنبال مجموعه مناسب برای برگزاری تمرینات استقلال باشد.

قرار بود از میان ورزشگاه پاس قواین، نفت تهرانسر، نوبنیاد و راه‌آهن یکی از آنها به عنوان مکان تمرینات استقلال برای فصل آینده انتخاب شود، اما زمین دو مجموعه پاس و راه‌آهن زیر کشت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه معضل پیدا کردن زمین، قرار است زمین چمن دانشگاه تهران در منطقه امیرآباد مورد بررسی قرار بگیرد، زمینی که مس رفسنجان چندی پیش تمرینات خود را آنجا برگزار می‌کرد تا در صورت تأیید نهایی، تمرینات استقلال به این مکان منتقل شود.

استقلالی‌ها تا پایان هفته جاری تمرینات خود را در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهند کرد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی

بازیکنان پرسپولیس تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کار‌های تاکتیکی متفاوت انجام شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضورش در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها