Web Analytics Made Easy - Statcounter

"حمید آزادبخت "روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت ۱۶  هزار واحد صنفی در شهرستان افزود: واکسیناسیون شاغلان صنوف مختلف در این شهرستان با هدف ایمن سازی آنان در برابر ویروس کرونا آغاز شده است.

وی اظهار داشت: حدود ۲۰ هزار نفر در واحدهای صنفی مشغول فعالیت هستند که طبق اعلام گروه‌های سنی حدود ۸۰ درصد این جمعیت تاکنون واکسن زده‌اند و اکنون ۲۰ درصد باقی مانده می‌توانند برای دریافت واکسن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: کسبه برای تزریق واکسن کرونا باید مدرکی شامل کارت الکترونیکی صنفی، پروانه کسب، کارت مباشرت ارایه کنند و کارگران فعال در واحدهای صنفی نیز با ارایه مستندات فهرست بیمه می‌توانند دریافت کننده واکسن کووید ۱۹ باشند.

وی تاکید کرد: واحدهای صنفی بروجرد از زمان شیوع کرونا تاکنون در اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها بهداشتی همکاری خوبی داشته اند.

برچسب‌ها بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت واکسن کووید 19 لرستان پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت واکسن کووید 19 بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت واکسن کووید 19 لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد

حسین شریعتمدار تهرانی روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار سبزوار گفت: در این مدت ۴۳۳ فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان توسط اداره صمت و اتاق اصناف انجام شده که بیشترین این تخلفات شامل احتکار و گران‌فروشی مربوط به واحدهای صنفی متخلف بهداشتی و آرایشی، عرضه فرآورده‌های غذایی، پروتئینی و لبنیاتی بوده است.

وی اظهار کرد: واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولید و توزیع نهاده‌های دامی نظارت داشته و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۸ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد