Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:53:20 GMT

عربده‌ نظامی صهیونیست از درد خارهای یک کاکتوس+ فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۰۰۸

عربده‌ نظامی صهیونیست از درد خارهای یک کاکتوس+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های خبری از جمله شبکه «الجزیره مباشر» اخیرا ویدئویی از یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری اشغالی منتشر کرده‌اند که روی یک کاکتوس افتاده و در حال گریه کردن و فریاد زدن است.

در این ویدئو، دو نظامی صهیونیست مشاهده می‌شوند که یکی از آن‌ها در تلاش برای خارج کردن خار گیاه کاکتوس از پشت نفر دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتشار این فیلم در فضای مجازی واکنش کاربران بسیاری را به همراه داشته است.

 

«حسین مرتضی» از خبرنگاران لبنانی با انتشار این فیلم در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشته است: «یک نظامی صهیونیست که بر روی کاکتوس افتاده. ببینید چه بر سرش آمده. فریادهایش [را ببینید]. اگر یک گلوله یا موشک به او می‌خورد، چه می‌شد».

 

کاربر دیگری با نام «ALAQSA» نوشته است: «سؤال اینجاست با آنکه پوشک به تن دارد، چگونه درد می‌کشد؟»

 

او در ادامه می‌نویسد: «باید در جنوب کاکتوس بکاریم تا زمانی که خواستیم به الجلیل حمله کنیم، به جای اسلحه با خود کاکتوس ببریم».

 

کاربر دیگری با نام «Fadi» نوشته: «با یک خار این‌گونه شد، اگر یک تیر از حزب [الله] بود چه می‌شد».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: نظامی صهیونیست کاکتوس رژیم صهیونیستی کرانه باختری اشغالی نظامی صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پیامدهای حمله هفته گذشته حزب‌الله لبنان به منطقه «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی برای رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سرگرد «دور زیمل» از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات حزب‌الله لبنان در عرب العرامشه زخمی شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسیده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که این نظامی صهیونیست، معاون فرمانده یکی از گروهان‌های گردان «۸۱۰۳» ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

گفتنی است هفته گذشته حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ترور شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی در عین بعال و الشهابیه، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ بعداز ظهر چهارشنبه ۱۷ آوریل در حمله‌ای ترکیبی با موشک هدایت‌شونده و پهپاد انتحاری مقر فرماندهی نظامی اشغالگران را در عرب العرامشه هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از اشغالگران کشته و برخی دیگر نیز زخمی شدند.

پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به عرب العرامشه ۱۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. با احتساب نظامی صهیونیستی که امروز به هلاکت رسید شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت‌رسیده در عملیات عرب العرامشه به ۱۵ نفر می‌رسد.

کد خبر 6084815

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • مشاور هنیه: دوره عربده‌کشی صهیونیست‌ها به سر آمده است
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است