Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری اردبیل از آزادی ۱۸ زندانی از زندان این استان در پویش نذر اربعین خبر داد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو گفت: همزمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین  ۱۸ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیر عمد اردبیل با مشارکت خیرین، هیئآت مذهبی و کانون مداحان در قالب پویش نذر اربعین از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری اردبیل با بیان اینکه شهدا مایه عزت، آبرو و عظمت ایران اسلامی است و افزود: آنچه امروز باعث می‌شود تا ما در مقابل دولت‌های متخصام موضعی فعالانه و مقتدر داشته باشیم تکیه بر خون شهدا و تاسی از مکتب حسینی در مقابله با زورگویان است.
وی در ادامه ضمن قدردانی از خیرین، نهاد‌های حمایتی، فعالین ستاد دیه و مسوولین زندان‌های استان اردبیل به جهت بسترسازی مناسب برای آزادی زندانیان معسر و آبرومند با جرایم غیر عمد و تداوم این برنامه‌های خیرخواهانه و خداپسندانه اظهار داشت: طرح هر مسجد آزادی یک زندانی و پویش نذر اربعین از جمله ابتکارات ماندگاری است که به همت اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه از سال ۹۷ تا کنون در حال اجراست
رئیس هیات امنای ستاد دیه استان  اردبیل تعداد آزادی در روز اربعین را ۱۸ نفر با مبلغ بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و خواستار مشارکت خیرین در این پویش تا آخر ماه صفر شد.       بیشتر بخوانید:      آزادی یک زن زندانی با اهداء هدیه تولد مادر به ستاد دیه توسط نوجوان ۱۳ ساله انتهای پیام/ برچسب ها: اردبیل آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اردبیل آزادی زندانیان پویش نذر اربعین ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی

توکل شاکرمی اظهار کرد: محسن چاووشی با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان را فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد زندانی شامل ۲۴ مرد و یک خانم هستند.
مدیر ستاد دیه لرستان با بیان اینکه سال گذشته نیز این خواننده محبوب کشور موجب آزادی چندین زندانی استان شد، افزود: آقای چاووشی اواخر سال گذشته نیز با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان را آزاد کردند.
شاکرمی بیان داشت: در حال حاضر ۱۷۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان با بدهی ۲۳۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان محبوس هستند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر