Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی روز سه شنبه در چهاردهمین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: به طور قطع دوران دفاع مقدس در روندی که قرار گرفت، یکی از مقدمه های معرفت به امام حسین (ع) و ظهور امام زمان (عج) است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: دفاع مقدس بی‌نظیرترین روالی است که می تواند تجلی پیدا کند و جوانان آن را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدوی با اشاره به ضرورت توجه به فرصت ها از سوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: فرصت برای این شورا باید مانند نفحه (دم و نَفَس) باشد و بدانید که با چشم بر هم زدنی چهار سال شورا تمام می‌شود.

وی اضافه کرد: به ویژه اینکه که انسان در شرایطی باشد که فرصت‌های زیادی را در گذشته از دست داده‌ است.

سردار فدوی گفت: در دوران دفاع مقدس افراد نمی توانستند فرصت را از دست بدهند چرا که جان خود را از دست می‌دادند و باید در لحظه و به هنگام اقدام می‌کردند.

وی معرفت به امام حسین علیه السلام را زمینه ظهور امام زمان(عج) دانست و افزود: امام عصر (عج) برای ظهور، خود را به امام حسین علیه السلام معرفی می کند و بنابراین باید همه عالم به امام حسین (ع) معرفت پیدا کند.

این خبر دامه دارد ...

برچسب‌ها شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران جلسه علنی دفاع مقدس شهر تهران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران جلسه علنی شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران جلسه علنی دفاع مقدس شهر تهران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیریت شهری امام حسین شهر تهران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲ فروردین از ایام الله است، که باید برای همیشه زنده بماند.

وی گفت: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت. تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن شده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستانه‌ای مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و مصلای تهران و مصلاهای آستان و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 6064436

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند