Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@06:55:24 GMT

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گلستان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۰۹۳

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گلستان

سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان شدند.

به گزارش رکنا ، وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد متهم قصد جابجایی مواد افیونی با 2 دستگاه پژو پارس از جنوب کشور به گلستان را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و سرعت عمل ماموران، خودروهای مورد نظر به محض ورود به استان شناسایی و در فرصتی مناسب دستور توقف به آنان داده شد که متهمان بلافاصله با حرکاتی مخاطره آمیز و نامتعارف اقدام به فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجره افزود: تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری  قاچاقچیان ادامه داشت تا اینکه ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق شدند خودروها را متوقف و ۴ متهم را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان ۱۱۵ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: گلستان محل امنی برای جولان دادن سوداگران مرگ نیست و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد مقابله خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاقچیان دستگیری تریاک اخبار حوادث مواد مخدر دستگیری قاچاقچیان تریاک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت عکس بهاره رهنما بازار آزاد دنیا جهانبخت ریحانه پارسا هلیا امامی بازیگر هلیا امامی لعیا زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری شدند که خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴ قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب