Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی عزیزی مدیرتولید سریال «روزگار جوانی» درباره این مجموعه که این روزها در مراحل پس از تولید قرار دارد به خبرنگار مهر بیان کرد: از بهمن ماه ۹۹ تولید و تصویربرداری این سریال شروع شد و پیش بینی هم این بود که خردادماه امسال هم به پایان برسد، با این حال تصویربرداری سریال یکی دو بار به دلیل کرونا متوقف شد که یک بار حدود ۲۵ روز به طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره سخت‌ترین لوکیشن این سریال عنوان کرد: ما برای بخشی از قصه به بیمارستان نیاز داشتیم که چون بیمارستان خالی در این شرایط پیدا نمی‌شد کار را در یک پلاتو گرفتیم و این کار را خیلی سخت کرد.

عزیزی درباره تاثیر کرونا بر افزایش هزینه‌های پروژه‌ها عنوان کرد: برای برخی از پروژه‌ها هزینه تا دو برابر و سه برابر هم افزایش پیدا کرد و اگر گروهی هیچ مشکل و ابتلایی هم نداشته باشد حداقل تا یک و نیم برابر هزینه‌ها بالا می‌رود. بخش اولیه این هزینه‌ها برای لوازم و تجهیزات بهداشتی است از تب سنج و الکل گرفته تا ماسک و موارد دیگر که پروژه خود ما را هم شامل می‌شد و تقریباً طی پروژه هم چند باری تست پی سی آر از عوامل گرفته شد.

وی درباره تغییر لوکیشن ها در قصه «روزگار جوانی» به دلیل کرونا توضیح داد: لوکیشن‌های زیادی داشتیم که به دلیل کرونا از فضای بسته به فضای باز تبدیل شدند مثلاً یک سالن همایش داشتیم که باید در آنجا مراسمی برگزار می‌شد اما این قسمت در قصه به یک فضای باز تبدیل شد و به این ترتیب فضاها تغییر زیادی پیدا کردند.

عزیزی در پایان گفت: تا روزهای آخر تصویربرداری سریال حدود ۴۰ درصد تدوین انجام شده بود و حدود ۱۵ قسمت هم به صورت آماده وجود داشت و الان هم در حال پیشروی است.

همچنین بخشی از قصه‌های سریال با حضور بازیگران مهمان رقم می‌خورد که در هر قسمت یک بازیگر با این پنج جوان همراه می‌شود. بیوک میرزایی، زهرا داود نژاد، رسول نجفیان، سیاوش چراغی پور، لاله صبوری، سولماز حصاری، محمد الهی، سیامک حلمی، زینب عباسی، داریوش شهبازی، سپاس رضایی، فرشته مرعشی، مجید شهریاری، مهبد جهان نوش، هیلدا کرد بچه از جمله این بازیگران هستند.

فصل اول این سریال توسط اصغر فرهادی نوشته شد و فصل دوم با نویسندگی اکبر محلوجیان پیش رفت. در فصل جدید این سریال نیز چند نویسنده با سریال همکاری دارند که از جمله آنها اکبر محلوجیان، فرهاد نقدعلی، محمد رضا زمانی و احدی نیا است.

کد خبر 5315132 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سریال روزگار جوانی شبکه پنج سیما اربعین 1400 اربعین حسینی تئاتر ایران هفته دفاع مقدس حسینیه مهر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان دفاع مقدس محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری شبکه دو سیما سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری شرایط تغییر تاریخ و استرداد (بازگشت وجه بلیت) در شبکه پروازی برنامه ای داخلی و بین‌المللی هما در شرایط غیر مترقبه کنونی اعلام می‌شود.

وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنان ابطال شده، بدون کسر هزینه استرداد (بازگشت وجه بلیت) امکان پذیر است.

تغییر تاریخ بلیت مسافرانی که پرواز آنان ابطال شده، در صورت بودن جا در همان کلاس پروازی و در محدوده اعتبار بلیت بدون دریافت هزینه تغییر، امکان پذیر است.

مسافرانی که تاریخ صدور بلیت آنان تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳- 13APR24 و پرواز آنها در بازه ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه- 13APR24-19APR24 بوده است، در صورت انصراف از انجام پرواز بلیت بدون کسر هزینه، استرداد می‌شود. همچنین تغییر تاریخ بلیت این دسته از مسافران در صورت بودن جا در همان کلاس پروازی و در محدوده اعتبار بلیت بدون دریافت هزینه تغییر، امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد