Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، صدای مادر در گوشی تلفن می پیچد که با زبان کردی به خاطر مرگ دختر نوجوانش ضجه می زند.

مدرسه ها تازه باز شده بود و دانش آموزان اهالی روستای درویشان سنندج،صبح روز شنبه ۳ مهر به مدرسه رفتند.

سمیرا اما در سکوت خانه تنها نشسته بود و لابد به هیاهوی کلاس درس و جمع دوستانش فکر می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترک تمام زورش را زده بود اما نتوانسته بود پدرش را راضی کند که به مدرسه برود.

سال گذشته هم برای راضی کردن پدرش دست به دامن اعضای شورای روستا شده بود.

و آنها وساطت کرده بودند و سمیرا به مدرسه رفت.کلاس هفتم را هم خواند اما برای خواندن کلاس هشتم باز هم پدرش با مدرسه رفتن او مخالفت کرد.

باز هم سمیرا سراغ اعضای شورای روستا رفت اما این بار آنها هم نتوانستند پدر سمیرا را راضی کنند.

اولین روز مدرسه سمیرا خودش را حلق آویز کرد

دایی سمیرا جزئیات خودکشی خواهرزاده اش را اینطور شرح می دهد:"پدر سمیرا با مدرسه رفتن او مخالفت کرد چون سمیرا دبیرستانی شده بود و در روستای محل زندگی شان دبیرستان نداشت.برای همین او باید به یک دبیرستان در شهر دیگر می رفت که حدود ۵۰ نفر جمعیت داشت.مدرسه های منطقه زندگی ما حضوری هستند پدر سمیرا به خاطر کرونا مانع مدرسه رفتن سمیرا شد. می گفت حضور در مدرسه و شلوغی خطرناک است.به او گفته بود امسال در خانه بمان تا شرایط بهتر شود.اما برادر کوچک سمیرا دوم دبستان بود و در مدرسه واقع در روستا درس می‌خواند.روز حادثه مادر سمیرا برای کار به باغ رفته بود،پدرش هم سرکار بود.قرار بود سمیرا ظهر دنبال برادرش برود و او را از مدرسه به خانه بیاورد،اما در خانه خودش را حلق آویز کرد."

سمیرا قبلا به آشنایان گفته بود که اگر اجازه رفتن به مدرسه پیدا نکنم، خودکشی می کنم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی خطرناک حلق آویز خودکشی اخبار حوادث خودکشی مدرسه دختر حلق آویز سنندج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت عکس بهاره رهنما بازار آزاد دنیا جهانبخت ریحانه پارسا هلیا امامی بازیگر هلیا امامی لعیا زنگنه مدرسه رفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مراسم تشیع شهید محمد مهدی ایرانمنش نوجوان ۱۱ ساله که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان مجروح و روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اختیار آباد برگزار و پیکر این نوجوان در جوار پدر شهیدش آرام گرفت.

محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

وی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت دیروز به شهادت رسید.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • افزایش شهدای جنایت تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان
  • ببینید | گفتگوی سید محمد مرندی با پیرز مورگان