Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:17:02 GMT

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ملایر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۲۱۵

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ سلگی فرمانده انتظامی ملایر افزود: گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مجرمانه ‏فردی کلاهبردار که با استفاده از اعتمادسازی سوژه‌های خود موفق شده بود سرمایه بسیاری از ‏افراد را از طریق فریب و کلاهبرداری به نفع خود تصاحب کند و دارای بدهی چند ده میلیاردی و ‏پرونده‌های مختلف قضایی و حقوقی است، به دست ما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: پیرو این گزارش، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار را در دستور کار خود قرار داده و در ۴ روز کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: در همین زمینه و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این کلاهبردار دستگیر و در بررسی به عمل آمده مشخص شد که نامبرده دارای سابقه نیز بوده است.

سلگی با اشاره به اینکه چهار شاکی در این ارتباط شناسایی و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، افزود: شهروندان همیشه قبل از هر گونه فعالیت اقتصادی با افراد ناشناس، ابتدا از سلامت و صحت کاری طرف اقتصادی مقابل خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری میلیاردی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند