Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:59:33 GMT

اهدای خون روز اربعین در قزوین ۵۶ درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۲۳۸

اهدای خون روز اربعین در قزوین ۵۶ درصد رشد یافت

دکتر مریم مدرسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: روز گذشته ۲۹۱ تن از مراجعه کنندگان به پایگاه های انتقال خون ثابت و سیار استان قزوین در شهرهای قزوین، تاکستان و بویین زهرا موفق به اهدای خون شدند.

این مسوول گفت: سال گذشته تعداد اهدای خون ثبت شده در استان قزوین در روز اربعین ۱۸۶ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در مراجعه برای اهدای خون در روز اربعین نیز شاهد رشد ۵۳ درصدی نسبت به روز مشابه در سال قبل بودیم.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: روز گذشته ۳۵۲ نفر با حضور در پایگاه های انتقال خون استان متقاضی اهدای خون شدند که این رقم در روز مشابه سال قبل ۲۲۹ نفر بود.

وی یادآور شد: از افرادی که روز گذشته مصادف با اربعین حسینی (ع) خون خود را اهدا کردند، ۱۸۷ نفر معادل را اهداکنندگان مستمر تشکیل دادند.

مدرسی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه،گفت: هر واحد یا هر یک مورد اهدای خون می تواند در نجات جان سه بیمار موثر باشد.

برچسب‌ها سازمان انتقال خون ایران استان قزوین اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون ایران استان قزوین اربعین سازمان انتقال خون ایران استان قزوین اربعین استان قزوین انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رفع تداخل ۹۰ درصد پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدحسین عطایی امروز -سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی که در سالن جلسات ریاست این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون رفع تداخل تمرکز و دقت جدی بر پلاک‌هایی که رفع تداخل می‌شوند داشته باشند تا حقی از کسی تضییع نشود.

وی بر لزوم تسریع روند اجرای رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان تأکید کرد و افزود: نحوه نظارت بر طرح‌های واگذارشده کشاورزی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام شود. مشاوران طرح‌های مختلف واگذار شده بخش کشاورزی بایستی طی سال دو بار گزارش دهی از روند فعالیت‌های خود داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رفع تداخل ۹۰ درصد پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۲۰۲ پلاک در استان قزوین، ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و ۱۰۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۰۹ پلاک به پایان رسیده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست ۷۶۵۲ هکتار اراضی استان قزوین در قالب شش پلاک رفع تداخل شد. در این کمیسیون مراحل رفع تداخل پلاک‌های کوچار لیاء، سعدالدین باقرآباد، حاجی‌آباد لیا و سلطان‌آباد در شهرستان بویین‌زهرا و بکندی و کشرود در شهرستان قزوین پس از اتمام کار کارشناسی به پایان رسید.

کد خبر 745123

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • انتقال بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان در سال گذشته به سایر نقاط کشور
  • انتقال ستاد مرکز مستند سوره به استان قزوین
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد
  • تورم بخش خدمات در قزوین از ۴۵ درصد گذشت
  • افزایش مالیات نقل‌و انتقال و شماره‌گذاری خودرو در لایحه بودجه