Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:14:49 GMT

طارمی رکورد اینستاگرام پورتو را شکست +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۲۴۷

طارمی رکورد اینستاگرام پورتو را شکست +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعه شب در بازی هفته هفتم لیگ پرتغال، پورتو مقابل ژیل ویسنته به برتری 2 بر یک رسید و مهدی طارمی باز هم درخشان ظاهر شد. ستاره کشورمان با یک ضربه دیدنی از وسط زمین، یک گل فوق العاده به ثمر رساند تا دنیا دوباره لب به تمجید از او باز کند.

بسیاری از رسانه‌های اروپایی به تمجید از ستاره ملی پوش کشورمان پرداختند (اینجا ببینید) و باشگاه پورتو نیز لقب «پوشکاش» را به او داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(اینجا ببینید)

طارمی پس از بدست آوردن این عناوین یک رکورد فوق العاده در فضای مجازی نیز به ثبت رساند و توانست در اینستاگرام باشگاه پورتو آماری جدید خلق کند. پست باشگاه پورتو برای گل زیبای طارمی بیش از 1.4 میلیون بازدید داشت که این آمار برای باشگاه پورتو یک رکورد محسوب می‌شود.

به نقل از اوجوگو، این پست بیش از 28 هزار نظر و کامنت دریافت کرد و بیش از 368 هزار پسندیدن یا لایک گرفت. با این آمار پورتو به هفتمین تیم اروپایی بدل شد که بالاتر از تیم‌هایی مثل لیورپول، اینترمیلان، یوونتوس، منچسترسیتی و پاریس چنین آماری در اینستاگرام خلق می‌کند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پورتو مهدی طارمی طارمی باشگاه پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد

شهردار منطقه ۱۰ گفت: در سال ۱۴۰۲ رکورد تعداد صدور پروانه طی ۱۰ سال گذشته در این منطقه شکسته شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی اخ الصنایع اظهار کرد: با تمهیدات و مشوق‌های اتخاذ شده در سال 1402 بیش از 650 پروانه صادر شده است که بیشترین آمار صدور پروانه در یک دهه گذشته در منطقه 10 است.

وی ادامه داد: در سال 1402 شهرداری منطقه 10 با صدور 496 پروانه در بافت فرسوده بیشترین آمار صدور پروانه در بافت فرسوده را کسب کرده است.

شهردار منطقه 10 از افزایش 60 درصدی آمار صدور پروانه در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته در بافت فرسوده شاهد افزایش 53 درصدی رشد صدور پروانه و در خارج بافت نیز شاهد افزایش 96 درصدی رشد صدور پروانه بودیم  و روند تسهیل در صدور پروانه به ویژه در بافت فرسوده از جمله برنامه‌های امسال این منطقه است.

عملیات اجرایی اصلاح هندسی در بزرگراه یادگار امام(ره)

اخ الصنایع بیان کرد: با توجه به مخاطرات احتمالی همچون زلزله و ....، نوسازی بافت فرسوده اولویت اصلی حوزه شهرسازی و معماری منطقه 10 است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش ورود پناهجویان به انگلیس رکورد زد
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • رکورد بازدید از برج آزادی شکست
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست