Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@12:29:06 GMT

تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بانک دی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۲۷۳

تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس بانک دی

به گزارش اقتصادآنلاین، ​در این مراسم که با حضور برات کریمی مدیرعامل، خلیل ارجمندی رییس هیات مدیره بانک دی، یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود نورچه‌ای مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد برگزار شد، از 31 رزمنده عضو خانواده بانک دی تجلیل شد.

در این مراسم، در این مراسم یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و ایثارگران نیز ضمن بیان خاطراتی از حضور خود در ایام دفاع مقدس گفت: خوشبختانه در بانک دی شاهد حضور جمعی از مدیران و کارکنان معتقد و مخلص در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که این امر موجب خوشحالی و دلگرمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نباید فراموش کنیم از ابتدای انقلاب اسلامی ما شاهد سختی ها، توطئه ها و مکرهای دشمنان انقلاب اسلامی بوده ایم و با عنایت حضرت باریتعالی و اقتدای مردم ایران به فرهنگ عاشورا و هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق شده ایم همه این دسیسه ها را خنثی کنیم.

سلیمانی افزود: اکنون دنیا از پنجره دفاع مقدس به ایران نگاه می کند و دفاع مقدس یک شخصیت جدید برای مردم ایران بوجود آورد.

در این مراسم مدیرعامل بانک دی نیز با اشاره به همزمانی ایام محرم حسینی با هفته دفاع مقدس گفت: این تقارن، یادآور اتصال فرهنگ حسینی و شهادت و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی است. اگر حماسه از جان گذشتگی رزمندگان اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس نبود ما امروز در امنیت نبودیم.

کریمی با اشاره به تلاش قدرت‌های بزرگ جهانی برای انزوای انقلاب اسلامی گفت: بین جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی که امروز کشورهای سلطه گر بر کشور ما تحمیل کرده اند تفاوتی وجود ندارد. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بارها در سخنان خود اشاره کرده اند برای دفع این تهدیدها راهی جز استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس وجود ندارد و امروز همه باید تمام تلاش و کوشش خود را برای تمشیت و تنظیم امور اقتصادی بکار گیرند.

مدیرعامل بانک دی افزود: با توجه به این‌که بانک دی متعلق به جامعه ایثارگری و شهدا است تمامی کارکنان اهتمام ویژه ای در توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و احترام به خانواده شهیدان و جانبازان دارند و افتخار می کنیم که 31 درصد پرسنل بانک دی را ایثارگران عزیز تشکیل می‌دهند.

وی تأکید کرد: به منظور رعایت تمامی مسائل شرعی در بانک دی، شورای فقهی با حضور حجت الاسلام مصباحی مقدم تشکیل شده است که بر کلیه عقود و تسهیلات پرداختی در این بانک اشراف دارد. خوشبختانه همدلی خوبی در بین همکاران بانک وجود دارد که نتیجه آن موفقیت‌های بزرگی است که در این دوره بانک دی به آن دست یافته است.

کریمی گفت: ما در حال خروج از مرحله زیان هستیم و مردم عزیز در روزهای آینده خبرهای بسیار خوبی از بانک دی خواهند شنید.

مدیرعامل بانک دی افزود: با مذاکرات انجام شده موفق شدیم تفاهم نامه‌ای برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای حمایت از کارآفرینان ایثارگر به نتیجه برسانیم و به این ترتیب تسهیلات مناسبی برای جامعه ایثارگر در نظر گرفته خواهد شد.

برات کریمی همچنین از برنامه‌های گسترده بانک دی برای توسعه خدمات دیجیتالی گزارشی ارائه کرد.

در این مراسم به ۳۱ نفر از همکاران رزمنده شاغل در بانک دی لوح تقدیر اهدا شد.

پربیننده ترین گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی / ۱۱۸.۵هزار میلیارد ریال اوراق توسط بانک مرکزی بازخرید شد بدهی ۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت به بانک ملی اقدامات جدید بیمه دی در بیمه درمان تکمیلی + فیلم جزییات وام های دانشجویی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید آخرین وضعیت پرداخت سهم حوزه سلامت از یارانه‌ ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک دی انقلاب اسلامی بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی

مدیرکل ارشاد استان مرکزی از حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین محمودی‌فر عصر امروز در ویژه‌برنامه «مهر و هنر» که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی که در عرصه هنر انقلاب به ویژه برای نسل کودک و نوجوان زحمات زیادی کشیدند نامگذاری شده است، شهید آوینی هنرمندی بود که با جریان‌سازی‌هایی که انجام داد زمینه‌ای را فراهم آورد تا راه هنر انقلاب به نسل بعدی منتقل شود.

وی افزود: شهید آوینی حرکت هنر را به سمت مردمی بودن سوق داد و همین امر موجب شد امروز، هنر تعالی و ارتقاء یابد، رویکرد شجاعانه و ثبات قدم شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس سبب ماندگاری این مهم شد به طوری که مقام معظم رهبری از شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم نام برد و بسیاری از آثار این شهید بزرگوار در زمینه دفاع مقدس و انقلاب موجب ماندگاری شخصیت شهید آوینی و آثار ایشان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: شهید آوینی به عنوان الگو در عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس معروف است، این شهید والامقام، اخلاق و ولایت پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار داد و همین امر سبب شد آثار تولیدی وی، دفاع مقدس را به زیبایی به تصویر بکشد و مردمی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، از این طریق، جانفشانی‌های رزمندگان  اسلام را درک نمایند.

محمودی‌فر با تقدیر از مشارکت حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در برگزاری این برنامه،گفت: وظیفه نسل جوان است تا با زبان هنر و ابزار فرهنگ، شهید آوینی را به نسل‌های آینده بشناسانند.

به گزارش تسنیم، پایان مراسم از هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی، عکاسی، خوشنویسی، فیلمسازی و غیره تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس