Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد فرخ زاده عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سالن تیراندازی احداث شده در بوستان ۵۰ هکتاری مادر و در حاشیه کمربندی شیراز با اینکه می‌تواند زمینه ساز رشد بیشتر این رشته ورزشی و میزبان معتبرترین رویداد‌های تیراندازی باشد، لیکن هنوز بعد از چندسال مورد استفاده تیراندازان شهرمان قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای اسلامی شیراز افزود: این سالن سال ۹۲ طراحی و پس از طی روند احداث، با حضور مسئولین وقت ورزش و جوانان استان فارس، افتتاح شد، اما تاکنون هیچ بهره برداری مطلوبی از آن انجام نشده است.

فرخ زاده ادامه داد: تجربه موفقیت‌های جهانی سرکار خانم جوانمردی و سایر تیراندازان موفق شهر شیراز نشان از استعداد ذاتی این خطه در رشته تیراندازی دارد که بنظر سالهاست به این ظرفیت توجهی نشده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شیراز بیان کرد:این سالن ظرفیت برگزاری ۱۳ رشته مسابقات در سطح بین المللی را دارد و بزرگترین سالن تیراندازی جنوب کشور به شمار می‌رود؛ سالن‌های کوچکتر و غیر استاندارد در شیراز جای خالی ندارند ولیکن این سالن سال‌هاست به امان خدا رها شده است.

فرخ زاده اضافه کرد: ورزش تیر اندازی یکی از سه ورزش سفارش شده در اسلام و از ورزش‌های محبوب در سطح جهان است که سالانه برای آن میلیارد‌ها دلار هزینه و برنامه ساز میدانی و تلویزیونی و آموزشی در مدارس و باشگاه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز سالن تیراندازی جنوب کشور کمیسیون گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور

در این فیلم نماهنگ حضور صدهزار نفری مردم تهران در بزرکترین محفل قرآنی کشور را مشاهده می‌کنید.

دریافت 99 MB

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران؛ حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا