Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:56:55 GMT

ضد حمله مادربزرگ شجاع به حمله تمساح

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۴۵۲

ضد حمله مادربزرگ شجاع به حمله تمساح

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مادربزرگ ۶۱ ساله یکی از دوستان پسرش را از حمله تمساح نجات داد. او این کار را با پریدن روی این حیوان ترسناک در ایالت کوئینزلند استرالیا انجام داد. این حادثه در نزدیکی محوطه ماهیگیری در خلیج باترست، جایی که تمساح با وزن بیش از ۳۰۰ کیلوگرم و طول ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ متر به اندرو حمله کرد، رخ داد. این مادربزرگ قبل از اینکه پسرش تمساح را مورد اصابت گلوله قرار دهد، دچار صدمات مختلفی شد.

مادربزرگ گفت: "همه به حالت عادی بازگشته اند و حمله تمساح مربوط به گذشته است. من قبلاً عاشق تمساح‌ها بودم و هنوز هم آن‌ها را دوست دارم. این حیوان یک موجود فوق العاده است. "

پس از حمله، مادربزرگ دو هفته را در بیمارستان برای درمان گذراند و همچنان تحت فیزیوتراپی قرار دارد، زیرا هنوز نمی‌تواند دست خود را به درستی حرکت دهد و بازوی صدمه دیده‌اش نیز به طور کامل بهبود نیافته است. او درباره واکنش خود هنگامی که تمساح را دید گفت: "تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که به تمساح ضربه بزنم. وقتی در چنین موقعیتی قرار دارید، گزینه‌های شما محدود است."

بیشتر بخوانید

کُشتی دختر نوجوان با کروکدیل!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمساح غول پیکر حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند

زهرا نهبندانی رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال گذشته حدود ۳۷۱ هزار حیوان گزیدگی در کشور گزارش شده است که از این میزان ۲۰ هزار و ۵۶۹ مورد حیوان گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اتفاق افتاده است.

او با بیان اینکه ۸۰ درصد گزش‌ها در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط سگ‌ها اتفاق افتاده است افزود: از کل آمار گزش توسط سگ‌ها، ۱۵ درصد گزش با سگ‌های ولگرد بوده است به طوری که در سال گذشته، ۲۱۴۵ مورد حیوان گزیدگی با سگ ولگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده که ۱۰۶۳ مورد آن فقط در شهر مشهد اتفاق افتاده است.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه گزش توسط سگ‌های ولگرد بیشتر در حاشیه شهر و روستا‌ها و شهرک‌های اطراف مشهد اتفاق افتاده است، ادامه داد: ۵۰ درصد گزش توسط سگ‌های ولگرد در افراد زیر ۱۵ سال گزارش شده است.

نهبندانی بیان کرد: در سال گذشته با پیگیری‌های خوب صورت گرفته در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موردی از مرگ هاری انسانی نداشته‌ایم.

او با مقایسه آمار حیوان گزیدگی در سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: تعداد موارد حیوان گزیدگی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴۵۰۰ مورد افزایش نشان می‌دهد، اما تعداد گزش با سگ‌های ولگرد تغییر نکرده است.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: مهمترین اقدام در هنگام رویارویی با سگ‌های ولگرد سعی در دوری و عدم مزاحمت برای آنها است و لازم است با سامانه ۱۳۷تماس گرفته و حضور سگ‌های ولگرد گزارش شود.

نهبندانی اظهار کرد: در صورت گزش توسط سگ‌ها، برای اقدامات درمان و پیشگیری از ابتلا به هاری لازم است افراد هر چه سریعتر به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • سپیداج ؛ آیا تا کنون این جاندار که 3 قلب دارد را دیده اید؟! (+عکس)
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • تشکر مادربزرگ اسلامشهری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • فیلم/ عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟