Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس باقری مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری، فرآیند بررسی ثبت درخواست ازکارافتادگی کلی متقاضیان صد در صد مکانیزه شد.

وی افزود: با بهره برداری از این فرآیند، تمامی مراحل ثبت درخواست، بررسی، اظهار نظر مشورتی پزشک معتمد و مکاتبات مرتبط با درخواست از کارافتادگی کلی شامل مکاتبه با پزشک معالج، مراکز درمانی و معرفی به کمیسیون‌های پزشکی بصورت مکانیزه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری تصریح کرد: مکانیزه شدن فرآیند ثبت درخواست از کارافتادگی موجب کاهش هزینه‌های اداری، تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست ها، برون سپاری امور اجرائی و غیر حاکمیتی می‌گردد.

وی با اشاره به مکانیزه شدن فرآیند ثبت درخواست از کارافتادگی افزود: از ارسال فیزیکی قریب به ۱۰ هزار پرونده به صورت سالیانه به ستاد مرکزی جهت بررسی، تایید و اظهار نظر مشورتی پزشک معتمد صندوق جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید

وعده‌های بی سرانجام برای خانه دار شدن کارگران/ گره کور مسکن در دولت جدید باز می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه اجتماعی ازکارافتادگی روستاییان و عشایر ثبت درخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  مدیر جهاد کشاورزی بم گفت: فصل گرده افشانی درختان نخل خرما یکی از مهم ترین و حساس‌ترین عملیات های باغی نخلداران است  وتا دو ماه ادامه دارد. 

محمد علی معقول  تاکید کرد: به همه کشاورزان، باغداران و نخلداران از شیوه گرده افشانی مکانیزه و صنعتی استفاده کنند.

 وی با اعلام مزایای گرده افشانی مکانیزه تصریح کرد: در گرده افشانی مکانیزه و صنعتی راندمان بیشتر و هزینه کمتر و از همه مهمتر خطر های احتمالی از جمله سقوط از نخل  نیست ودر این روش عملیات گرده افشانی با دستگاه مکانیزه از روی زمین انجام می‌شود در صورتی که در روش سنتی با چندین مرتبه حتی تا ۵ مرتبه کار گرده افشانی در بالای درخت و در ارتفاع انجام‌می‌شود. 

 مدیر جهاد کشاوری بم درباره استفاده  نکردن کشاورزان و باغداران از روش مکانیزه و صنعتی را اینگونه بیان کرد: گرده افشانی سنتی در منطقه سال‌های سال انجام می‌شده و در سال‌های اخیر گرایش به سمت گرده افشانی صنعتی بیشتر می‌شود و خود کشاورزان باید استقبال کنند.

وی افزود: کشاورزان نیاز به ترویج و آموزش دارند و جهاد کشاورزی هم کمک‌های لازم را برای استفاده از گرده افشانی مکانیزه و صنعتی به کشاورزان ارائه می‌کند.

 حاصل کار گرده افشانی نخلداران شهرستان بم، تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن خرمای معروف جهان (مضافتی بم) است که سالانه به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر