Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@17:27:31 GMT

ادامه معضل تهیه زمین تمرین برای استقلال

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۵۱۶

ادامه معضل تهیه زمین تمرین برای استقلال

به دلیل زیر کشت رفتن چمن دو مجموعه، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته زمین تمرین مناسبی برای تیم استقلال پیدا کند.

به گزارش مشرق، کیفیت نامناسب زمین مجموعه ورزشی انقلاب و پایان قرارداد با این مجموعه باعث شد باشگاه استقلال به دنبال مجموعه مناسب برای برگزاری تمرینات استقلال باشد.

قرار بود از میان ورزشگاه پاس قواین، نفت تهرانسر، نوبنیاد و راه‌آهن یکی از آنها به عنوان مکان تمرینات استقلال برای فصل آینده انتخاب شود، اما زمین دو مجموعه پاس و راه‌آهن زیر کشت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه معضل پیدا کردن زمین، قرار است زمین چمن دانشگاه تهران در منطقه امیرآباد مورد بررسی قرار بگیرد، زمینی که مس رفسنجان چندی پیش تمرینات خود را آنجا برگزار می‌کرد تا در صورت تأیید نهایی، تمرینات استقلال به این مکان منتقل شود.

استقلالی‌ها تا پایان هفته جاری تمرینات خود را در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهند کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان استقلال زمین تمرینی مصطفی آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار بالاخره به تهران برگشت

سرخپوشان ایران، تمرین خود را از ساعت ۱۸:۴۵ زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. تمرین نسبتا سنگین دیروز به مدت ۷۵ دقیقه با کار‌های تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از دیروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها