Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت نزدیک به ۶۴۸ هزار نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی که با همکاری وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر در حال انجام است، گفت:  این طرح از روز ٢٠ اسفندماه ۹۹ آغاز شده و تا صبح امروز ششم مهرماه، ۶۴۷ هزار و ۳۳۸نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی این مدت ۹۰ هزار و ۸۲۶ مورد تست فوری از مسافران اخذ شده است، افزود: همچنین ۷۷ هزار و ۷۲مورد تست PCR هم از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده است که در مجموع بیش از ۱۶۷ هزار تست را شامل می‌شود.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۱۲ نفر از مسافران ورودی به کشور نیز به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا یا مثبت شدن تست‌ها به صورت موقت قرنطینه شده‌اند.

ولیپور درباره تهمیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین نیز گفت: جمیت هلال احمر در این خصوص آمادگی لازم را دارد و تهمیدات ویژه درباره این امر اتخاذ شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر مهدی ولی پور کرونا اربعین كرونا مسافران ورودی به کشور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 

 جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه‌ریزی‌شده هستند.

به گزارش «ز‌ی‌سان» به نقل از ایسنا، وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پرواز‌های فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

 ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد