Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی صبح امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت پایانه‌های مرزی خوزستان و تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده برای بازگشت زائران حسینی اشاره کرد و گفت: برپایی و استقرار ۵٠ موکب و ایستگاه پذیرایی با ملزومات لازم در شلمچه، ۲٠ موکب و ایستگاه در چذابه، آغاز به فعالیت یک دستگاه ریل باس قطار از خرمشهر به شلمچه و بالعکس با ظرفیت هر رام ۴٠٠ نفر بخشی از تمهیدات صورت گرفته برای برگشت زائران حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: چهار رام قطار از خرمشهر به تهران به ظرفیت هر رام ۵٠٠ نفر و ۲ ریل باس از خرمشهر به مرکز استان به ظرفیت هر رام ۵٠٠ مسافر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی از استقرار ۲٠٠ اتوبوس برون‌استانی در شلمچه و ۵٠ اتوبوس درون استانی در چذابه به عمق کشور خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۴٠ اتوبوس خط واحد در شلمچه مستقر است و کار انتقال زائران حسینی را به خرمشهر و آبادان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌دهد.

حیاتی گفت: در همه مسیرها و محورهای مواصلاتی مرزی اکیپ امداد و نجات، بهداشت و درمان با هدف انجام تست‌های مربوطه بهداشتی از جمله رپید و پی سی آر و یگان‌های انتظامی، پلیس راهور و یگان امداد به‌منظور خدمات انتظامی و کنترلی استقرار دارند.

کد خبر 5315154

منبع: مهر

کلیدواژه: ولی الله حیاتی استانداری خوزستان مرز شلمچه مرز چذابه اربعین 1400 اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد