Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 از آمادگی کامل ادارات فضای سبز، خدمات شهری و مسیل ها و قنوات برای مواجهه با تغییرات فصلی و بارش ها با توجه به آغاز فصل پاییز خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه 9، مصطفی دینی با اعلام این خبر گفت: با شروع فصل پاییز و آغاز برگ ریزان پاییزی و بارش های فصلی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه آمادگی مناسبی جهت مقابله با بارندگی و شرایط ناپایدار جوی در حوزه های خدمات شهری، فضای سبز و مسیل ها و قنوات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دینی با تشریح اقدامات اداره فضای سبز گفت: اداره فضای سبز ضمن ساماندهی باغچه ها، شناسائی و رفع خطر سقوط درختان خشک در معابر منطقه، اقدام به انجام عملیات زراعی شامل هرس درختان، کود دهی و سم پاشی درختان کرده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 ادامه داد: اداره خدمات شهری نیز متناسب با ماموریت های محوله ضمن انجام مستمر طرح نگهداشت شهر، آمادگی لازم برای مواجه با چالش های خاص فصل پاییز و زمستان را دارد؛ در این راستا ضمن بازبینی دوره ای و تست خودورهای 137، بررسی دوره ای ادوات و تجهیزات زمستانی مانند پمپ کف کش و کیسه های شن اقدام به برنامه ریزی در خصوص طرح ویژه لایروبی انهار روباز کرده است.
او ضمن تشریح اقدامات اداره مسیل ها و قنوات افزود: این اداره نیز بر اساس سناریوهای بارش طبق اعلام وضعیت هواشناسی و رصد مستمر وضعیت کانال ها و نهرهای منطقه، آمادگی لازم برای لایروبی روزانه کانال های اصلی و حوضچه ها، لایروبی پیش و پس از بارش کانال ها و مسیرهای اصلی و و فرعی ورودی آب را با عوامل کارگری و تجهیزات فردی و موتوری دارد.
دینی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری منطقه 9 سعی دارد با بکارگرفتن عوامل کارگری و تجهیزات موتوری لازم، آمادگی خود را برای مواجهه با چالش های پیش بینی نشده نیمه دوم سال ارتقا دهد تا بتواند رضایت شهروندان غرب تهران را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات شهری فضای سبز منطقه 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان

سفیر ازبکستان در ایران بر آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان تاکید کرد و گفت: لازم است مردم سمرقند با شهر زیبای اصفهان آشنا شوند تا این شهر را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند؛ از این‌رو به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نمایشگاهی در سمرقند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فریدالدین نصریوف امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در دیدار با علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی زیبای اصفهان، آن‌را شگفت‌انگیز توصیف و اظهار کرد: با وجودی که در شهر سمرقند به دنیا آمده‌ام و کل خانواده من در سمرقند زندگی می‌کنند، اصفهان برای من مانند یک خانه بوده است و لحظاتی را که در اصفهان سپری کرده‌ام، برای همیشه در قلب من خواهد ماند.

وی از شهردار اصفهان برای سفر به شهر سمرقند دعوت رسمی کرد و با اشاره به خواهر خواندگی دو شهر اصفهان و سمرقند افزود: لازم است سفرهای کاری بین اصفهان و سمرقند بیش از گذشته گسترش پیدا کند و برای این منظور به‌نظر می‌رسد جلساتی به‌صورت ویدئو کنفرانس بین شهرداران سمرقند و اصفهان برگزار شود.

سفیر ازبکستان در ایران تاکید کرد: ادامه و گسترش همکاری‌ها برای توسعه فرهنگی و گردشگری دو شهر بسیار ضروری است؛ در جلسه‌ای که با استاندار اصفهان داشتیم بر این موارد تاکید شد و من نیز با امکانات گردشگری اصفهان بیش از پیش آشنا شدم.

وی با بیان اینکه اصفهان شهری بسیار زیبا و تاریخی است و مردم سمرقند باید با این شهر زیبا آشنا شوند تا اصفهان را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند، اضافه کرد: امیدوارم رسانه‌های ایران نیز برای مردم این کشور از ازبکستان بگویند و مردم اصفهان را با امکانات گردشگری ازبکستان آشنا کنند.

نصریوف با اشاره به دیدار رؤسای جمهور ایران و ازبکستان در سال گذشته تصریح کرد: اینگونه دیدارها برای توسعه روابط دو کشور و دو ملت لازم و ضروری است و شما به عنوان شهردار اصفهان می‌توانید در این رابطه نقش بزرگی را ایفا کنید.

وی با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان افزود: قرار است به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نمایشگاهی در سمرقند برگزار شود و من در همین جا آمادگی کامل خود را با هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌کنم.

سفیر ازبکستان در ایران یادآور شد: ازبکستان در نمایشگاه توریستی تهران بزرگترین غرفه را به خود اختصاص داده بود و بزرگترین هیئت شرکت کننده در این نمایشگاه با بیش از ۳۰ نفر از ازبکستان حاضر شده بودند تا جایی که وزیر گردشگری ازبکستان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و بیش از ۱۰۰ نفر نماینده ازبکستان در حوزه اقتصادی از این نمایشگاه بازدید کردند.

کد خبر 747662

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان