Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، واحد صنعتی تولید نخ پلی پروپیلن(نخ گونی) روز سه شنبه در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان و فرماندار سنندج افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در این مراسم اظهار داشت: ظرفیت تولید سالانه این واحد یک هزار و ۲۰۰ تن است و برای ۱۸ نفر هم به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دره‌وزمی میزان سرمایه گذاری انجام شده برای ایجاد این واحد را ۵۰ میلیارد ریال خواند و افزود: از این میزان ۲۴ میلیارد ریال آن از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه با نرخ سود ۱۲ درصد تامین شده و مابقی آورده متقاضی است.

مدیرعامل شرکت اطلس بافت ماد آبیدر هم در این مراسم اظهار داشت: از سال ۹۵ استارت کار را با ۲ دستگاه و ۲ نفر کارگر در سنندج شروع کردیم و با توجه به نیاز بازار تصمیم به توسعه فعالیت خود گرفتیم.

رضا فتحی اضافه کرد: در گذشته از سایر استان ها رول را دریافت و اینجا فقط دوخت و برش گونی ها را انجام می دادیم که با توسعه واحد و تغییر محل فعالیت و دریافت تسهیلات اکنون همه مراحل تولید را انجام می دهیم.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم اظهار داشت: با افتتاح این واحد صنعتی در سنندج تعداد واحدهای تولید نخ پلی پروپیلن در کردستان به ۲ واحد فعال افزایش پیدا کرد.

پیمان الماسی اضافه کرد: نخستین واحد تولید نخ پلی پروپیلن استان در شهرستان دیواندره واقع شده که ظرفیت تولید سالانه آن ۲ هزار و ۴۰۰ تن است و ۵۰ نفر در آن مشغول بکار هستند.

وی اعلام کرد: با افتتاح این واحد تعداد پروانه بهره برداری صادر شده برای واحدهای صنعتی در استان به ۹۵۰ واحد رسیده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: اشتغال اسمی این واحدها ۱۸ هزار نفر و اشتغال واقعی آنها هم ۱۴ هزار نفر است و برای راه اندازی این تعداد واحد هم سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

برچسب‌ها کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح سنندج هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح سنندج هفته دفاع مقدس معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت