Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@18:40:25 GMT

درسی که رضا بهرام داد؛ ممنونیم آقای خواننده

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۷۴۸

درسی که رضا بهرام داد؛ ممنونیم آقای خواننده

در این تصویر، او عاشقانه و صادقانه بر گونه خواهرش بوسه برادرانه ای زده و از او تمجید کرده است.
این عکس اما در فضای مجازی بازخوردهای مختلفی داشت.عده زیادی آن را ستایش کرده و عشق به خواهر و عشق به برادر را از ویژگی های اصلی این عکس دانسته اند.
عده همیشه مخالفی هم بودند که این تصویر را خودنمایی و ظاهرسازی رضا بهرام دانستند!
اما من اینجا می خواهم از آقای رضا بهرام بابت این کار قشنگش تشکر کنم و خدمت او عرض کنم که با این کارش قند در دلم آب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*****

ابراز محبت در میان اعضای نزدیک خانواده مثل پدرها و مادرها با فرزندانشان، خواهران و برادران با همدیگر و... حلقه مفقوده جامعه ایرانی است.
دوست بودن و راحت بودن اعضای یک خانواده با هم مشکلی است که در جامعه ما وجود دارد و روان شناسان هم بارها بر این مشکل تاکید کرده اند.
بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها به خاطر این است که افراد در میان خانواده آن قدر صمیمی نیستند و کسی را پیدا نمی کنند تا با او درد دل کنند به خاطر همین می روند سراغ جامعه بیرونی و سفره دلشان را بعضا پیش کسانی باز می کنند که قابل اعتماد نیستند و بعدا مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

*****

آقای رضا بهرام ممنون که عشق به خواهرت را بی ریا به ما نشان می دهی و به ما هم می آموزی عشق ورزیدن و دوست داشتن خواهر و برادر، کم رویی ندارد؛دمت گرم...

کد خبر 1558892

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا بهرام موسیقی جامعه شناسی رضا بهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است