Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@08:51:07 GMT

نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۸۶۸

نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهش یافت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بانک مرکزی، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۵۸۹ ریال و یورو ۴۹ هزار و ۱۵۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۳۷۸ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۸۲۵ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۸۸۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۱۰ ریال، روپیه هند ۵۶۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۴۹۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۷۵۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۸۵۰ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۹۷ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۲۱۶ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۴۴۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۱۲ ریال، لیر ترکیه چهار هزار و ۷۶۱ ریال، روبل روسیه ۵۸۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۵۹۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۱۷۹ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲‌هزار و ۱۰۰ ریال، کیات میانمار ۲۳ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۳۸۱ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۵۱ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۵۴ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۰۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۵ هزار و ۸۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۸ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۶۳۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۸۹ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۴۸۴ ریال، هزار روپیه اندونزی ۲‌هزار و ۹۴۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۸۵۴ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۱۴۰ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۷۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال قیمت خورد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ارز نرخ رسمی بانک مرکزی ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2319 دلار و 50 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.47 درصدی به 2331 دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/04

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.26 درصد کاهش به 27 دلار و 57 سنت رسید و پلاتین با یک افزایش 0.32 درصدی 915 دلار و 52 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/45

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳