Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرتیپ بیران تصریح کرد که سامانه گنبد آهنین راه حل مقابله با راکت‌های غزه نیست و تنها بخشی از راهکار موجود در این زمینه است.

وی با اشاره به ناکارآمدی این سامانه دفاعی در جریان جنگ اخیر ۱۲ روز در غزه، اظهار داشت که در جریان این جنگ هزاران راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شد و همه شاهد وحشت ایجاد شده در تل آویو در پی شلیک صد‌ها راکت مقاومت به سمت این شهر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فرمانده صهیونیستی گفت که در دو روز نخست جنگ صد‌ها موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شد که تاکنون شلیک این حجم موشک به سمت «اسرائیل» بی‌سابقه بوده است.

سرتیپ بیران تاکید کرد که جامعه «اسرائیل» باید بداند که در صورت وقوع جنگ در مرز‌های شمالی، ویرانی گسترده‌ای به بار خواهد آمد و در صورت وقوع سناریوی جنگ فراگیر، قطعا این رژیم نقاط ضعف زیادی خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گنبد آهنین فرمانده صهیونیستی موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: عملیات ترور مروان عیسی ۲ هفته پیش در اردوگاه نصیرات در مرکز غزه انجام شده است.

وی همچنین با طرح این ادعا که عملیات ترور مروان عیسی با هماهنگی شاباک انجام شده است، مدعی شد: عیسی نفر شماره سه شاخه نظامی حماس و یکی از طراحان حمله هفتم اکتبر بود و به همراه غازی طماعه مسئول تسلیحات رزمی حماس ترور شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین، ادعا کرد: به چندین سایت حزب الله لبنان حمله کردیم و به تحمیل هزینه سنگین به آنها ادامه خواهیم داد.

هاگاری همچنین درباره جنایت کشتار غیرنظامیان در بیمارستان شفا نیز، مدعی شد: تروریست‌هایی را که از داخل بیمارستان شفا به سوی نیروهای ما شلیک کردند، نابود کردیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان به شهرک‌های صهیونیستی
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • رژیم صهیونیستی به ناتوانی در شکست حماس اقرار کرد
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • فیلم/ اصابت راکت‌ شلیک شده از لبنان به یک کارخانه اسرائیلی
  • اذعان رسانه اسرائیلی به شکاف عمیق در جامعه صهیونیستی
  • اذعان مقام آمریکایی به سوء استفاده جنسی سیستماتیک از زنان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی
  • بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش از سایت رادار زرینه رود