Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه عمان در بخشی از سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل به مساله مذاکرات وین پرداخت.

ه گزارش خبرگزاری رسمی عمان، بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه عمان در بخشی از سخنرانی خود در هفتاد و ششمین نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل که از طریق ویدیو کنفرانس در این نشست مشارکت کرد به مساله ایران و مذاکرات وین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم که مذاکرات وین درخصوص برنامه هسته ای ایران منجر به تحقق نتایج مورد نظر تمام طرف ها شود.

البوسعیدی تاکید کرد: ما معتقدیم که این امر به سود منطقه و تمام جهان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا اخیرا اعلام کرد که مذاکرات وین در خصوص توافق هسته ای ایران باید در اسرع وقت ازسرگرفته شود.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران اخیرا تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به رغم بدعهدی‌های آمریکا در موضوع برجام که از زمان دولت اوباما تا کنون ادامه داشته و همچنین بی عملی اروپا، بر اساس اصول خود به دیپلماسی پایبند بوده و آماده گفت‌وگوهایی نتیجه‌محور است که منافع و حقوق مردم ایران را تأمین کند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مذاکرات وین وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد

به گزارش جماران از وزارت خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، دقایقی قبل، به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسؤلان بین‌المللی، وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد. 

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر ضمن سخنرانی در جلسه شورای امنیت، ملاقات با دبیر کل سازمان ملل متحد، با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل خواهند داشت. انجام چندین ملاقات دوجانبه و مصاحبه مطبوعاتی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این سفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران