Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عظیمی‌زاده، صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، دو سال اخیر برای سازمان دهیاری‌های استان یزد را دوره ای طلایی دانست و اظهار داشت: امیدواریم این مجموعه قوی و منسجم، تقویت شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد ادامه داد: ‌فعالیت‌های سازمان برنامه‌محور است و کار تبلیغاتی و شومحور در سازمان معنی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با کار جهادی، مشارکت جویی و پویایی مورد نظر پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان و برای خدمت به مردم دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

عظیمی‌زاده به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: مشارکت سازمان در این طرح در قالب کارگزار و برخی پروژه‌ها به عنوان پیمانکار قابل تامل و تاثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام، این مهم تداوم خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تاثیرگذارترین حامی سازمان را هیئت مدیره و معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان عنوان کرد و گفت: هر زمان سازمان از این حمایت به طور کامل برخوردار بوده، توانسته است در پیشبرد اهداف سازمانی خود بهتر و موفق‌تر عمل کند.

به گزارش مهر، در این نشست از زحمات و تلاش‌های ابوالقاسم محی‌الدینی، مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل و محمدرضا عظیمی زاده با حکم استاندار یزد به عنوان مدیرعامل جدید سازمان معرفی شد.

گفتنی است؛ مسئول کارگزاری طرح اقدام ملی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، شهردار شهر رفسنجان به مدت سه سال، شهردار شهر یزد به مدت پنج سال و مدیرکل دفتر فنی استانداری به مدت دو سال ازجمله سوابق کاری محمدرضا عظیمی‌زاده بوده است.

کد خبر 5315208

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرداری يزد اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام آمار کرونا گرگان بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا سازمان همیاری شهرداری های استان عظیمی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، این جسم آسمانی عظیم با کمک «گایا»، تلسکوپ فضایی اروپا، ردیابی شده که حرکات میلیاردها ستاره در کهکشان محل سکونت انسان را ردیابی می کند.

ابرسیاه چاله های بزرگ هنگامی به وجود می آیند که سوخت یک ستاره بزرگ تمام می شود و جسم آسمانی از هم فرو می پاشد. کشف جدید نیز اهمیت زیادی دارد زیرا نشان دهنده نخستین باری است که یک سیاهچاله عظیم با چنین پیشینه ای در نزدیکی زمین وجود دارد.

سیاهچاله مذکور که Gaia-BH۳ نام گرفته ۳۳ بار بزرگتر از خورشید است. بزرگترین سیاه چاله رصد شده قبلی در کهکشان راه شیری در این دسته بندی در یک سیستم دوتایی اشعه ایکس در صورت فلکی ماکیان(Cyg X-۱) قرار داست و تخمین زده می شد ۲۰ برابر خورشید باشد. به طور متوسط حجم سیاهچاله در کهکشان راه شیری ۱۰ برابر خورشید است.

Gaia-BH۳ در فاصله ۲ هزار سال نوری از زمین قرار دارد و به این ترتیب دومین سیاهچاله کشف شده در نزدیکی زمین است. نزدیک ترین سیاهچاله به زمین Gaia-BH۱ است که در فاصله ۱۵۶۰ سال نوری سیاره خاکی قرار دارد. این سیاهچاله ۹.۶ بار حجیم تر از خورشید است و به همین دلیل بسیار کوچک تر از سیاه چاله تازه کشف شده است.

البته باید در نظر داشت Gaia-BH۳ در مقایسه با Sagittarius A*، ابر سیاه چاله ای که در قلب کهکشان راه شیری بسیار کوچک است. حجم Sagittarius A* در حقیقت ۴.۲ میلیون برابر خورشید است. ابرسیاهچاله هایی مانند این مورد در نتیجه مرگ ستارگان بزرگ به وجود نیامده و بلکه در نتیجه ادغام مداوم با سیاهچاله های دیگر بزرگتر و بزرگتر شده اند.

کد خبر 6080592 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ‍بیانیه حزب کارگزاران سازندگی ایران: با «دفاع» جلوی «جنگ» را بگیریم
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت