Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:37:48 GMT

مخالفت کنفدراسیون: عراق باز هم حق میزبانی ندارد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۹۹۸۱

مخالفت کنفدراسیون: عراق باز هم حق میزبانی ندارد

فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است دیدارهای خانگی خود را در مسیر صعود به جام جهانی در استادیوم بصره برگزار کند اما تا اکنون نتوانست کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد به میزبانی کند. 

به گزارش "ورزش سه"، عراقی بعد از بازی با کره ای ها در سئول بازی با ایران را در دوحه برگزار کردند.  با این حال فدراسیون فوتبال عراق بعد از بازی با تیم ملی فوتبال ایران به مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد تا از امتیاز میزبانی بهره ببرد اما دیدار سوم این تیم در برابر لبنان 15 مهر با اعلام afc در دوحه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه فدراسیون فوتبال عراق این بود با گرفتن امتیاز میزبانی این دیدار آنرا با حضور تماشاگر در استادیوم بصره برگزار کند اما کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین مجوزی را برای فدراسیون فوتبال عراق صادر نکرد و در نهایت عراقی ها مجبور هستند بازی با لبنان را هم در دوحه برگزار کنند. 

 

تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2022 روز 15 مهر میهمان امارات است که این بازی در دوبی برگزار می شود. این بازی در استادیوم زعیبل برگزار می شود.

عراق ای اف سی تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق ای اف سی تیم ملی عراق فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود