Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی معتبرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از اجرای طرح تهیه و اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان محروم همدان خبر داد و اظهار کرد: طرح "مشق احسان" امسال نیز اجرایی و ۱۵۰ بسته نوشت‌افزار در مقاطع ابتدایی و متوسطه به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان همدان اهدا شد.

وی با اشاره به همکاری قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان و گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی در این طرح گفت: برای تهیه هر بسته ۲ میلیون ریال و جمعا ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان به تهیه کیف، دفتر، مدادرنگی، جامدادی، خط‌کش، گونیا خودکار، مداد و غلط‌گیر برای دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: طرح "مشق احسان" چهار سال است اجرایی و هر سال اقلامی بین دانش‌آموزان نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به خاطر اینکه تحصیل به صورت مجازی بود، ۱۴ دستگاه تبلت تهیه و بین دانش‌آموزان محروم زیر پوشش گروه جهادی اهدا شد گفت: ارزش هر تبلت به قیمت آن سال ۲۰ میلیون ریال بود.

معتبرنیا با تاکید به اینکه دو سال است کتب کنکوری نیز جمع‌آوری و بین دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود عنوان کرد: سال گذشته ۵۰۰ جلد کتب کنکوری جمع‌آوری و توزیع شد.

وی بیان کرد: طی سال گذشته دانش‌آموزان مستعد در مقطع دبیرستان شناسایی و حمایت شدند و تاکنون ۱۴ نفر شناسایی و بورسیه تحصیلی شدند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوشت افزار بورسیه تحصیلی دانش آموز نیازمند دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس گزارش زومیت، بر اساس مطالعه‌ای جدید از ارزیابی‌ صدها دانشجوی مقطع کارشناسی تا داوطلبان دکترا، دانشجویانی که تحت فشار زمانی و آموزش سنگین قرار دارند، بیشتر سمت استفاده از ChatGPT می‌روند.

داده‌های این تحقیق نشان می‌دهند دانشجویانی که به هوش مصنوعی متکی هستند، بیشتر وقت خود را تلف می‌کنند، حافظه‌ی ضعیف‌تری دارند و معدل تحصیلی‌شان به مرور کاهش می‌یابد.

چت‌بات ChatGPT صرف‌نظر از کیفیت پاسخ‌هایش، فرآیند تحصیل را بیش‌ازحد آسان می‌کند. به گفته‌ی محققان، از آنجایی که ChatGPT می‌تواند به سرعت به هر سوالی پاسخ دهد، دانشجویانی که بیش از حد از این ابزار استفاده می‌کنند ممکن است تلاش‌های شناختی خود را برای انجام وظایف آموزشی کاهش دهند و این امر منجر به کاهش حافظه‌ی این گروه از داشنجوها می‌شود.

مطالعه همچنین بیان می‌کند که رابطه‌ی بین استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و تأثیرات منفی آن ممکن است دو طرفه باشد؛ یعنی دانشجو ممکن است به دلیل داشتن نمرات پایین به استفاده از ChatGPT روی آورده باشد.

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888576

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته