Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از فوت یک عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه شهید زین‌الدین ‌خبر داد.  

سرهنگ مومنی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۱:۳۰ بامداد در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی تصادف یک دستگاه سواری پژو و فوت عابر پیاده در مسیر بزرگراه شهید زین الدین به غرب قبل از خروجی امام علی شمال به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مومنی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داد که عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته، بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه زین الدین کرده و در این حین راننده پژو این عابر را ناگهان مقابل خود دیده و با حضور ناگهانی عابر، راننده دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کرده و چون زمانی برای ترمز و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در اثر شدت ضربه و جراحات وارده عابر پیاده در محل حادثه فوت می کند.

وی به عابرین پیاده توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان و بزرگراه‌ها نکرده و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند چراکه استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و استقبال از تصادف و حوادث ناگوار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت پلیس راهور تصادف عابر پیاده عبور از عرض بزرگراه عبور از عرض بزرگراه عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید