Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، آرزو احمدی مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و زینتی "ئاریکار" در مهاباد، اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی شده آثار بانوان هنرمند به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در فضای باز و با فاصله‌گذاری اجتماعی همزمان با هفته گردشگری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی تصریح کرد: در نمایشگاه ئاریکار چندین غرفه صنایع دستی شامل لباس بانوان، دسمال کوردی، زیور آلات، تاس کلاو، رزین کاری، جا نماز، جاجم و تابلو‌های خوشنویسی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان ضمن بازدید از نمایشگاه می‌توانند آثار هنری را خریداری کنند، اضافه کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۵ الی ۲۰ شب تا پایان شب جمعه نهم مهر ماه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برپایی نمایشگاه صنایع دستی جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ّامید احمدی با اشاره به شناسایی و تعریف ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در خوزستان در درگاه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برای معرفی به فعالان اقتصادی، گفت: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران با مراجعه به این درگاه به آدرس /https://investinkhz.ir می‌توانند اطلاعات فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را دریافت کنند.

وی معرفی آسان فرصت‌های اقتصادی به سرمایه گذاران را راهی برای جذب سرمایه‌گذار در استان دانست و افزود: ۵۰ فرصت به ۲ زبان و ۵۰ فرصت دیگر به ۳ زبان ترجمه شده تا سرمایه‌گذاران خارجی نیز امکان آشنایی با این ظرفیت‌ها را داشته باشند.

احمدی با بیان اینکه ۸۰ درصد منابع بانک‌ها باید برای پرداخت تسهیلات استفاده شود، ادامه داد: بانک‌ها باید به تعهد خود به ویژه در بخش تولید و اشتغال عمل کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان اضافه کرد: عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات ۶۷ درصد از موجودی منابع آنها است که تا میانگین مورد نظر فاصله زیادی دارند.

وی می‌گوید: منابع بانک‌های خصوصی در استان استفاده نمی‌شود که برای تغییر این روند پیگیری‌های لازم انجام شده است.

پیگیری برای انجام گردش مالی صنایع خوزستان در درون استان

احمدی با تاکید بر اینکه گردش مالی صنایع فعال در خوزستان باید در درون استان باشد، گفت: یکهزار و ۲۰۰ حساب بانکی از صنایع استان احصا شده که گردش مالی در خارج از استان دارند و باید این حساب‌ها در درون خوزستان فعال باشند.

وی افزود: صنایع و کارخانجات از امکانات و ظرفیت‌های استان استفاده می‌کنند و باید سود و منفعت آنها به مردم استان برسد.

احمدی ادامه داد: به دفتر رییس جمهور نیز نامه‌ای در خصوص لزوم انجام گردش مالی صنایع به ویژه پتروشیمی‌ها در استان ارسال شده است.

توزیع مناسب عوارض آلایندگی در بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های خوزستان

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان می‌گوید: طی ۲ سال اخیر ۲۲۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: در روستا‌ها اقدامات خوبی برای بهسازی و نوسازی انجام شده، اما در شهر‌ها این مهم چندان نمود نداشته است.

امید احمدی ادامه داد: ۸۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی دیگر باید از صنایع استان وصول شود.

خوزستان به عنوان یکی از استان‌های راهبردی اقتصادی و صنعتی کشور ۲۵ درصد ارزآوری ملی را انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اهتمام شهرداری شهرکرد برای معرفی صنایع دستی