Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان دهگلان استان کردستان گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۵ درصد از آمار زندانیان این حوزه قضایی کاهش یافته است.

حجت الاسلام عبدالقادر افتخاری مهر در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: زمان رسیدگی پرونده‌ها در دادگستری دهگلان به ۳۶ روز کاهش یافته و همچنین درصد ابلاغات الکترونیک در این شهرستان به ۹۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ رسیده است.

رئیس دادگستری شهرستان دهگلان استان کردستان آمار زندانیان این شهرستان را ۸۶ نفر ذکر کرد و افزود: با سرکشی و بازدید‌های منظم قضات دهگلان از زندان‌ها از سال گذشته تاکنون ۱۵ درصد از آمار زندانیان این حوزه قضایی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: آزادی ۷۳ زندانی از زندان‌های استان خوزستان

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری شهرستان دهگلان ابلاغات الکترونیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری شهرستان دهگلان ابلاغات الکترونیک شهرستان دهگلان آمار زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، محسن مبارکی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شمیرانات، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» رخداد عظیمی بود که در دهه‌های اخیر به وقوع پیوسته و توانست غرور ملی را افزایش دهد.

مبارکی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه گفت: خوشبختانه در مرحله اول انتخابات شمیرانات در منطقه لواسانات شاهد رشد نسبی مشارکت مردم بودیم و تمامی مسؤولان ادارات و عوامل یاری رسان بودند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات یک بازه ۴۸ ساعته است و به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود عنوان کرد: طبق دستور وزارت کشور در این مرحله ۳۰ درصد از تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان شمیرانات کاهش یافته، به این ترتیب که شعبی که در مرحله اول دارای کمتر از ۱۵۰ رأی بوده اند دیگر شعبه اخذ رأی نخواهند بود، همچنین شعبی که دارای یک و دو صندوق بوده اند نیز کم شده اند.

معاون فرماندار شمیرانات در ادامه موضوع آموزش اخذ رأی در شعب را بسیار مهم دانست و افزود: انتخابات یک مسئله ملی است و مختص به وزارت کشور نیست و در این زمینه برای آموزش و اجرای صحیح قانون باید توجه جدی وجود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات شمیرانات تمام الکترونیک برگزار شدن انتخابات را یک موضوع مهم اعلام و بیان کرد: باید تمام توان و تلاش‌ها در این جهت باشد که این اقدام به بهترین شکل ممکن در شهرستان اجرا شود، چرا که برای اولین بار انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار و شهرستان شمیرانات نیز از پایه گذاران محسوب می‌شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات برای مشارکت هم تکلیف داریم همه اعضا با حداکثر توان وارد میدان شوند که انشاالله با برگزاری صحیح این نوع برگزاری انتخابات برای ریاست جمهوری نیز اجرایی شود.

مبارکی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی شمیرانات از ۲۱ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری هفته شمیرانات برای اولین بار طی سال گذشته در شهرستان اجرا شد و امسال نیز ۲۸ اردیبهشت ماه با توجه به سالروز ورود حضرت امام به منطقه جماران این روز به نام روز شمیرانات نامگذاری شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات با بیان اینکه ۲۵ اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت امامزاده حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع) است افزود: به همین مناسبت در اداره تربیت بدنی یادواره شهدای ورزشکار را خواهیم داشت و افتتاحیه و اختتامیه نیز برگزار می‌شود و در این راستا از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم در هفته فرهنگی شمیرانات حضور پیدا کرده و به معرفی اقدامات و دستاوردها و ظرفیت ادارات خود در این رویداد بپردازند.

کد خبر 6084901

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود