Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@22:54:25 GMT

ادعای فرهاد مجیدی بعد از محرومیتش

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۲۴۴

ادعای فرهاد مجیدی بعد از محرومیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته کمیته اخلاق اعلام کرد فرهاد مجیدی تا اطلاع ثانوی از حضور در فوتبال محروم است و بازگشتش تنها منوط به اخذ مجوز از این کمیته است. شایعات زیادی به راه افتاد و در نهایت مشخص شد او چون جریمه یکی از احکامش را در سال ۹۸ پرداخت نکرده، محروم شده است. حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال هم امروز پرده از این موضوع برداشت و گفت: «من با فرهاد مجیدی صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اصلا از رای مطلع نبود. می گفت حکم قبلی به دستش نرسیده است. در هر صورت موضوع به پرداخت جریمه بازمی گشت که خدا را شکر حل شد.»

او اضافه می کند: «وقتی با فرهاد صحبت کردم، انتظار داشت یکسری مسایل رعایت می شد. از طرفی ارکان قضایی هم مستقل هستند اما اینکه در رای صادره موارد دلیل محرومیت ذکر شود، حرف درستی است.»

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال فرهاد مجیدی کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور