Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:50:15 GMT

صدای مردم محله عباس آباد را بشنوید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۲۵۲

صدای مردم محله عباس آباد را بشنوید

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: ۳۵ سال است که بوی تعفن دو کانال در شرق و جنوب محله عباس‌آباد واقع در شهرری، بلای جان مردم محروم شده است. مردم این محله دیگر حرف مسئولین را باور نمی‌کنند و می‌گویند شما هم آمدید که عکس بگیرید و بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بوی تعفن محله همچنان باعث گرفتار شدن مردمان محله شده‌است، ادامه داد: خانمی می‌گفت که دوران دبستان بوده‌ام که می‌گفتند مشکل محله حل می‌شود، اینک فارغ‌التحصیل دانشگاه هستم، ولی هنوز مشکلی حل نشده است.

امانی افزود: تنها سازمان خدمت‌رسان محله شهرداری است و گویا سازمان دیگری به غیر شهرداری وجود ندارد و شهرداری هم تنها میله‌های بریده فنس را ترمیم می‌کند تا بچه ها در آب نیفتند. این در حالی است که فاضلاب در کوچه و محله روان است و خطر ریزش خانه‌های فرسوده را  تهدید می‌کند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه مردمان محله حاضرند مهریه‌شان را بدهند تا مشکلات آب و فاضلاب محله حل شود، بیان کرد: در حالی که مردم برای ثبت‌نام فرزندانشان مدرسه‌ای ندارند، ساختمانی بزرگ که توسط خیری ساخته شده، به حال خود رها شده  و با وجود اینکه در مرحله بهره‌برداری قرار داشته، ولی درب و پنجره‌ی آن تخریب شده است.

امانی با بیان اینکه حتی عکس‌برداری در آن منطقه هم محروم است، ادامه داد: تذکر من به فرماندار منطقه شهرری، آب و فاضلاب تهران، آموزش و پرورش شهرری است که صدای مردم عباس آباد را بشنوید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ یک خیبر خرم‌آباد طی یک بازی مهیج و تماشایی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 دریای بابل را شکست بدهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

خیبر حالا با 64 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شده و بعید است این اتفاق برای تیم پرهوادار لرستان رخ ندهد.

در جریان بازی روز گذشته خیبر مقابل دریای بابل رضا مهاجری بابت برد تیمش بسیار خوشحال بود و شادی جالبی را به نمایش گذاشت. او با فریادهای بلند در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خوشحالی خود بابت پیروزی و کسب سه امتیاز را نشان داد و جشن پیروزی گرفت.

مهاجری با انتشار تصویری از خوشحالی خود در صفحه شخصی‌اش خطاب به هواداران خیبر خرم‌آباد نوشته است: «درود بر خیبر بزرگ و هواداران لرتبار و شریف. صدرنشینی و سه امتیاز نوش جان شما.»

دیگر خبرها

  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • فیلمی دیده نشده از بازار تهران در دوره قاجار؛ صدای مردم در ۱۲۰ سال پیش را بشنوید!
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)