Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@19:41:42 GMT

سرعت غیر مجاز حادثه آفرین شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۲۷۸

جهانبخش چهار محالی از برخورد یک دستگاه سواری بی ام وی با درخت به علت سرعت غیر مجاز و و حریق این وسیله نقلیه و فوت راننده و سرنشین آن بر اثر این حادثه خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جهانبخش چهار محالی رییس منطقه ۲۴ پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۲:۰۰ بامداد امروز سه شنبه وقوع یک فقره تصادفا شدید در مسیر بزرگراه مدرس به جنوب مقطع بیهقی به تیم گشتی منطقه ۲۴ پلیس راهور تهران بزرگ اطلاع داده می‌شود که حکایت از آن داشت که یک دستگاه سواری بی ام و که در این محدوده و با سرعت زیاد در حال حرکت بوده نتوانسته خودروی خود را کنترل کرده و پس از خروج از راه به شدت با یک اصله درخت برخورد می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از این برخورد شدید خودروی بی ام و دچار حریق شده که راننده به همراه یک نفر سرنشین در محل حادثه فوت می‌نمایند.   بیشتر بخوانید: تصادف شدید پژو با عابر پیاده
وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۴ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر می‌شوند و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف از روی محل برخورد و آثار بجای مانده اقدام می‌نمایند.
وی از رانندگان خواست به هیچ عنوان هنگام خلوتی معابر با سرعت غیر مجاز حرکت نکرده همواره با سرعت مقرره در سطح معابر تردد داشته باشند و قبل از شروع به رانندگی استراحت کافی داشته باشند و هر لحظه احساس خستگی و خواب آلودگی نمودند در محل امن متوقف و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت در سال ۱۴۰۳ برگزار و در این جلسه بر هم‌افزایی بیشتر این دو مجموعه برای ساماندهی بیشتر و انضباط بخشی ترافیکی و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان تاکید شد.

در این جلسه شهریار افندیزاده مشاور عالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت، مدیران کل و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و فرماندهان پلیس راهور پایتخت حضور داشتند، مقرر شد: کمیته‌های تخصصی در موضوعات مختلف هوشمند سازی، حمل و نقل همگانی، روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات، آموزش و فرهنگ سازی و سایر امور فنی و حقوقی تشکیل و به صورت مستمر ماهانه، با برگزاری جلسات مشترک، مسائل و مشکلات مربوط به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در کمیته‌های مربوطه مطرح و حل و فصل شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روز پلیس راهور پایتخت و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اعلام آمادگی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طرف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، برای هماهنگی و همکاری بیشتر با پلیس راهور پایتخت در جهت ساماندهی و روان‌سازی ترافیکی معابر اظهار نمود: "هدف از تشکیل جلسات مشترک در عالی‌ترین سطح مدیران دو مجموعه، تبادل نظر و انتقال تجارب مدیریتی و کارشناسی، همفکری، مشارکت و هماهنگی مدیران درباره مباحث گوناگون ترافیکی و در نهایت بهبود خدمات کیفی و کمی پلیس و شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل و ترافیک به شهروندان تهرانی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر پاسخ‌گویی به مسائل ترافیکی در چارچوب امور تخصصی و کارشناسی افزود: رفع معضلات ترافیک شهری نیازمند هماهنگی و ایجاد تعامل در جهت هم افزایی، بین پلیس راهور تهران بزرگ و حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بویژه میان فرماندهان و نیروهای خدوم پلیس راهور و مدیران و کارکنان پرتلاش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است و اقدام‌های مشترک این دو مجموعه می‌تواند باعث نظم‌دهی بیشتر به نظم بخشی امور حمل و نقل و ترافیک شهری و تسهیل رفت و آمد شهروندان و ارائه خدمات مناسب مسافران در پایتخت شود.

گفتنی است در این جلسه، موارد مهم ترافیکی شهر تهران از جمله راهکارهای افزایش ایمنی سرنشینان خودرو و عابران پیاده، بررسی و رفع نقاط پرحادثه، ارائه نکات ایمنی و آموزش‌های لازم راهنمایی و رانندگی به اقشار مختلف از جمله موتورسواران و رانندگان سامانه حمل و نقل عمومی و… مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف دیدگاه‌های خود را برای اتخاذ تصمیمات مناسب مطرح ارائه کردند.

کد خبر 6087763

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد