Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با ایام اربعین حسینی(ع)، با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، امکان مشارکت مشترکان خود در طرح توسعۀ «صحن و شبستان حضرت زینب(س)» در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در کربلای معلی و نیز سایر پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکان ایرانسل، به این منظور، می‌توانند به بخش «خدمات» در اپلیکیشن «ایرانسل‌من» مراجعه و مبلغ دلخواه خود را به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند.

مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲* و با در نظر گرفتن موجودی کیف پول ایرانسلی خود، پرداخت به صورت «کمک نقدی» و یا عضویت در سرویس «مشارکت روزانه» را انتخاب کند.

در حالت کمک نقدی، امکان پرداخت مبالغ ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی توسط مشترک وجود دارد و در صورت عضویت در سرویس مشارکت روزانه، مبلغ ۳۱۳ تومان به صورت روزانه از کیف پول ایرانسلی مشترک کسر و به منظور توسعۀ صحن و شبستان حضرت زینب(س) در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)، اختصاص می‌یابد.

همچنین با مراجعه به بخش خدمات در اپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان مشارکت در سایر پروژه‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز فراهم شده است.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به طرح توسعۀ صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام علی(ع)، مرمت و بازسازی ایوان تاریخی حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف، پروژۀ معراج برای ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع)، توسعۀ حرم حضرت زینب(س) در دمشق، خدمات به زائران اربعین حسینی(ع)، پویش مهر حاج قاسم (ساخت مدرسه، آب‌رسانی، ساخت مسکن، کمک مؤمنانه)، بازسازی و توسعۀ حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا، توسعۀ صحن امام باقر(ع) در حرم مطهر امامین جوادین(ع) در کاظمین و توسعۀ حرم مطهر حضرت رقیه(س) در سوریه اشاره کرد.

کد خبر 5315068

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانسل عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات عالیات حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایرانسل همراه اول شرکت دانش بنیان صنعت خودروسازی تولید دانش بنیان حکمرانی فضای مجازی اربعین 1400 واکسن کووپارس عیسی زارع پور شبکه شاد توییتر بازسازی عتبات عالیات حرم مطهر امام حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات