Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تنیس روی میز ایران برای رسیدن به اولین مدال تیمی قهرمانی آسیا یک بازی سرنوشت ساز دارد که با پیروزی در آن موفق به تاریخ سازی می شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران فردا (چهارشنبه) اولین رقابت خود را در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می کند و اگر بتواند هند را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند، اولین مدال تیمی خود را  در قهرمانی آسیا  می گیرد و یک تاریخ سازی بزرگ انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران که در مرحله گروهی حضور ندارد و  به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافته است، از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه به وقت ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم هند می رود.

این دو تیم در حالی با هم رقابت می کنند که هندی ها سه بازیکن در رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان دارد و و برای ایران تنها نوشادعالمیان تنها بازیکن زیر ۱۰۰ جهان است.

با توجه به اینکه بازیکنان ایران در لیگ های فرانسه ، مجارستان و اتریش به رقابت پرداخته اند باید دید تجربه ای که به دست آورده اند، می‌تواند کمک کند تا ایران پیروز این دیدار حساس و سرنوشت ساز باشد.   

رنکینگ جهانی بازیکنان هند

*سارات کمال: رنکینگ ۳۳جهان
*ساتیان: رنکینگ ۳۹ جهان
*هارمیت دیسای: رنکینگ ۷۱ جهان
*ماناو تاکار: رنکینگ ۱۳۵ جهان
*سانیل: رنکینگ ۲۴۷ جهان

رنکینگ جهانی بازیکنان ایران

*نوشاد عالمیان: رنکینگ ۷۳ جهان
*نیما عالمیان:رنکینگ ۱۲۵ جهان
*امیر حسین هدایی: رنکینگ ۱۶۶ جهان
*امین احمدیان: رنکینگ ۲۰۱ جهان
*محمد علی رویین تن: بدون رنکینگ جهانی
 
*قارداشی: ملی پوشان با انگیزه و آماده اند

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با ایسنا در مورد وضعیت تیم در آستانه یک مسابقه مهم بیان کرد: بازیکنان با انرژی و سر حال هستند و امیدوارم  فردا اتفاق غیر منتظره نیفتد و نتیجه ای بگیرند  که باعث خوشحالی همه شود.

او ادامه داد: قرار است امشب جلسه ای با تیم مردان داشته باشم و البته این جلسه را شب گذشته با تیم دختران هم داشتم. می خواهم که بازیکنان  سعی کنند بازی های خوبی انجام دهند. هند هم تیم قدرتمندی است و در مسابقات رودر رو، بیشتر موفق به شکست ما شده است اما بازیکنان ما با انگیزه  و آماده اند. در لیگ های اروپایی بودند و تمرین کردند و ما  می رویم بهترین بازی خودمان انجام دهیم. البته برای حریف هم باید احترام قائل شد چون این تیم همه برای پیروزی می آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز قهرمانی تنیس روی میز آسیا تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!