Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-19@02:28:02 GMT

مراسم خاکسپاری علامه حسن زاده آملی در زادگاهش

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۳۸۸

مراسم خاکسپاری علامه حسن زاده آملی در زادگاهش

‍‍‍‍‍‍

پیکر علامه حسن زاده آملی که دیروز دوشنبه پنجم مهرماه با حضور هزاران نفر از ارادتمندان ایشان در شهر آمل تشییع و عصر همان روز به زادگاهش در روستای ایرا بخش لاریجان آمل منتقل شده بود امروز به خاک سپرده  شد.

مکان دفن پیکر علامه حسن زاده آملی در آرامگاهی است که خودشان در حیاط منزل خود برای تدفین همسرشان ایجاد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همسر علامه حسن زاده آملی چهارم مرداد ۱۳۸۲ همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دارفانی را وداع گفته بود و علامه حسن زاده پیکر همسرشان را در حیاط منزل خود و در اتاقی که آن را بیت الرحمه می نامند دفن کرده بودند.

حضور ارادتمندان حضرت علامه در روستای ایرا

شریعت فرماندار آمل که در روستای ایرا حضور دارد گفت: با وجود درخواست از مردم برای حضور نیافتن در روستای ایرا به دلیل محدودیت فضا تعداد زیادی از ارادتمندان حضرت علامه خود را به این روستا رساندند.

او افزود: مراسم ختم حضرت علامه حسن زاده آملی به علت شرایط کرونایی به صورت کلی برگزار نخواهد شد و مساجد و حسینه‌ها می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مراسم بزرگداشت برگزار کنند.

وداعی جانسوز با عالمی ربانی

مراسم شب وداع با پیکر حضرت علامه حسن‌زاده آملی دیشب در روستای ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل با حضور تعداد محدودی از اهالی روستا، ارادتمندان و خانواده ایشان برگزار شد.

در این مراسم که تا بامداد امروز ادامه داشت ارادتمندان به حضرت علامه در سوگ عالم ربانی که او را امید و پناه خود می‌دانستند به عزاداری پرداختند.

علامه حسن‌زاده آملی سوم مهرماه در بیمارستان امام رضا(ع) آمل به لقاالله پیوست.

رسانه دانلود

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: علامه حسن زاده آملی روستای ایرا حضرت علامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان


به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ زهرا خانم الهی مادر شهید «محمدتقی کشمشی فینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزند شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت.


شهید «محمدتقی کشمشی فینی» هفتم مرداد ۱۳۴۴ در فین شهرستان کاشان به دنیا آمد. دهم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جفیر به شهادت رسید. مزار وی در امام زاده قاسم (ع) فین واقع است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری