Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال یوونتوس با وجود مصدومیت دربازی اخیر این تیم به اردوی تیم ملی کشورش فراخوانده شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که اشک‌های پائولو دیبالا هنگام خروجش از میدان پس از مصدومیت در نیمه اول بازی یکشنبه شب یوونتوس مقابل سامپدوریا حکایت از احتمال دچار شدن این بازیکن 30 ساله به مصدومیتی شدید داشت، این مصدومیت او را به از بازی فردا شب (چهارشنبه) یوونتوس مقابل چلسی در خانه در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد و گفته می‌شود که و بازی هفته آینده یووه در سری A مقابل تورینو را هم از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین دیبالا را برای سه بازی بعدی آلبی‌سلسته در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 برابر تیم‌های پاراگوئه، اروگوئه و پرو به اردوی قهرمان کوپا آمه‌ریکا فراخوانده است. لائوتارو مارتینس، خواکین کورئا و خوان موسو از جمله دیگر بازیکنان شاغل در سری  A هستند که به اردوی آلبی‌سلسته فرخوانده شده‌اند.

یوونتوس 2 بازیکن کلیدی خود را برای مصاف با چلسی از دست داد

فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: آرمانی (ریروپلاته)، موسو (آتالانتا) و امیلیانو مارتینس (استون‌ویلا)
مدافعان: مونتیل (سیویلیا)، مولینا (اودینزه)، فویث (ویارئال)، مارتینس کوارتا (فیورنتینا)، پتزلا (رئال بتیس)، اوتامندی (بنفیکا)، رومرو (تاتنهام)، لیساندرو مارتینس (آژاکس) و تاگلیافیکو (آژاکس)
هافبک‌ها: آکونیا (سیویلیا)، پاردس (پاری‌سن‌ژرمن)، رودریگس (رئال بتیس)، نیکو دومینگس (بولونیا)، لوسلسو (تاتنهام)، پالاسیوس (بایرلورکوزن) و دپل(اتلتیکومادرید)
مهاجمان: پاپو گومس (سیویلیا)، نیکو گونزالس (فیورنتینا)، دی‌ماریا (پاری‌سن‌ژرمن)، آلاریو (بایرلورکوزن)، مسی (پاری‌سن‌ژرمن)، دیبالا (یوونتوس)، لائوتارو (اینتر)، کورئا(اینتر) و آلوارس (ریورپلاته)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین یوونتوس پائولو دیبالا تیم ملی فوتبال آرژانتین یوونتوس پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید