Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@03:46:45 GMT

ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۴۹۱

ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

ایسنا/سمنان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد 600 فرصت شغلی برای مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال با پرداخت 23 میلیارد 824 میلیون تومان در6 ماهه سال جاری خبر داد.

 علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد  استان سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل‌های مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی به دانش آموزان اجرایی می‌شود افزود: بعد از اجرایی شدن هر طرح اشتغال نظارت‌های بیش از سه سال باهدف پایداری و در صورت ضرورت اعطای تسهیلات تکمیلی انجام می‌‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه سال جاری  600 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ایجادشده است، خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد برای راه‌اندازی طرح‌های  اشتغال ایجادشده 23 میلیارد و 824 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان عمده مشاغل ایجاد شده در این بخش را در قالب طرح خدماتی،دامپروری، صنایع‌دستی ، کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی برشمرد و گفت: در این مدت 1811آموزش مهارتی در قالب آموزش‌های مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه‌شده است.

خدابنده با اشاره به تلاش‌ها برای اشتغال مددجویان این استان تصریح کرد: در این مدت 262 نفر از طریق دفاتر کاریابی استان سمنان به کارفرمایان معرفی و مشغول به کارشده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی، نظارت، آموزش و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه  را از بازوهای توانمند ایجاد اشتغال مددجویان برشمرد و گفت: یکی از راه های مهم توانمندی و خودکفایی مددجویان و رسیدن به استقلال مالی، ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیته امداد سمنان اشتغال معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کمیته امداد استان سمنان برای مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۱۷ درخواست اشتغال از سوی مددجویان این اداره کل در استان ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر نخعی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه سامانه‌ای برای سهولت در ثبت نام مددجویان و افراد نیازمند جویای کار را‌ه‌اندازی شده که ثبت‌نام‌ها در آن صورت می‌گیرد، افراد مستعد اشتغال دهک یک تا پنج می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند. 

وی با بیان اینکه به داوطلبان اشتغال بعد از ثبت‌نام و بررسی موارد تسهیلات بانکی هم اعطا می‌شود، افزود: استعدادسنجی، مشاوره قبل و حین اجرای طرح و نظارت سه تا پنج ساله در طرح‌های اشتغال ایجاد شده از دیگر خدمات است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: سال گذشته 11 هزار و 517 درخواست اشتغال از سوی مددجویان این اداره کل در استان ثبت شده است.

توزیع 397 هزار پرس غذا بین نیازمندان خراسان‌ جنوبی

قائم عبداللهی نیز اظهار داشت: در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان 397هزار پرس غذای گرم به ارزش 31 میلیارد و 688 میلیون تومان و 256 هزار افطاری ساده به ارزش 6 میلیارد و 269 میلیون تومان و 20 هزار سبد معیشتی به ارزش 12 میلیارد و 128 میلیون تومان در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: تعداد آشپزخانه راه‌اندازی شده در این طرح 177 آشپزخانه در کل استان بوده است و جمع کل عملکرد اطعام مهدوی که با همکاری امداد و مراکز نیکوکاری انجام شده بالغ بر 50 میلیارد تومان است. طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام شده است.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش