Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@02:01:56 GMT

افزایش مبلغ حمایت از مقالات نانو در نشریات منتخب

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۵۸۶

افزایش مبلغ حمایت از مقالات نانو در نشریات منتخب

با به روزرسانی آئین نامه حمایت از انتشار مقالات نانو در نشریات منتخب، مبلغ حمایت از مقالات در نشریات منتخب افزایش یافت.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، آئین‌نامه حمایت از انتشار مقاله در نشریات منتخب را با افزایش مبلغ حمایت مقالات، اعطای پژوهانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به نویسندگان مقالات و معرفی فهرست جدید نشریات منتخب، به‌روزرسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین نامه به روز رسانی شده مجلات به چهار گروه "الف"، "ب"، "ج" و "د" تقسیم بندی شدند و در راستای حمایت از مجلات ISI و علمی-پژوهشی داخلی فناوری نانو، دو گروه مجلات "ه" و "و" نیز به لیست مجلات منتخب اضافه شده است.

مبلغ حمایت مقالات منتشر شده در مجلات منتخب بر اساس گروه آن‌ها، به شرح جدول زیر است:

تغییرات این آئین‌نامه برای مقالات منتشرشده از ابتدای سال ۲۰۲۲ بوده و از ابتدای این سال اجرا خواهد شد.

کد خبر 525253

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مقاله نویسی فناوری نانو نانو فناوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نشریات منتخب مبلغ حمایت آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محسن جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و دبیر کل اولین کنفرانس ملی مهارت در افتتاحیه این کنفرانس که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور وزیر علوم برگزار شد گفت: طراحی این کنفرانس دو سال به طول انجامیده است تا بتوانیم صاحبان صنایع، بخش های حکمرانی و بخش های خصوصی را برای این کنفرانس هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: برای این کنفرانس ۲۸۳ مقاله دریافت شد که می توان گفت ۵۰ درصد مقالات پذیرفته شد و ۱۴۳ مقاله در واقعه نهایی شد، مقالات توسط یک تیم خبره و فرادانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته و حدود نیمی از مقالات دریافت شده مورد پذیرش واقع نشد.

وی با بیان اینکه از دستگاه های مختلف مقاله دریافت شده است، خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از مقالات از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ارائه شد یعنی ۶۰ درصد مقالات مربوط به آموزش عالی و ۴۰ درصد مقالات خارج از دانشگاه بود ازآموزش و پرورش و حتی شهرداری نیز مقاله ارسال شده بود.

کد خبر 6085258

دیگر خبرها

  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • خبر خوب برای معلمان مدارس غیردولتی ؛ ساعت کاری کم با حقوق زیاد
  • قیمت گواهی اسقاط خودرو چقدر است؟
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • احتمال افزایش قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده
  • کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی