Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم استقبال از والیبالیست ملی پوش که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال خراسان شمالی برگزار شد، معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرست شهرداری بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، رییس هیات والیبال خراسان شمالی و  شماری از ورزشکاران و هواداران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر مجرد برای نخستین بار در اردوهای استعدادیابی فدراسیون والیبال به تیم ملی نوجوانان سال ۱۳۹۳ معرفی شد و در همان سال ورود به تیم ملی نوجوانان توانست قهرمان پسران زیر ۱۸ سال آسیا شود.

وی سال ۹۴ و ۹۵ هم این عنوان تیمی را به دست آورد و در هر سه دوره رقابت های آسیایی توانست بهترین مدافع روی تور خویش را معرفی کند.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار شد. ایران و ژاپن با صعود به فینال مسابقات سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

ایران با این قهرمانی از نظر افتخارات از چین گذشت و با ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز به سومین تیم پرافتخار قاره کهن تبدیل شد. ژاپن با ۹ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز، کره جنوبی با ۴ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز و چین با ۳ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز، اولین، دومین و چهارمین تیم پرافتخار آسیا هستند.

خراسان شمالی هم اکنون در لیگ برتر و یا دسته دوم رقابت های والیبال نماینده ای ندارد.

اکنون یکهزار و ۲۰۰ والیبالیست خانم و آقا زیر نظر هیات ورزشی خراسان شمالی فعالیت می کنند.

برچسب‌ها بجنورد تیم ملی ایران والیبال خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد تیم ملی ایران والیبال بجنورد تیم ملی ایران والیبال خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!

به گزارش "ورزش سه"، اگر بحث فوتبال را جدا کنیم، والیبال در سال‌های اخیر اقبال فوق‌العاده‌ای از سمت مردم داشته و به یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی تبدیل شده است. درخشش این رشته ورزشی در عرصه ملی باعث شدکه لیگ والیبال نیز با جذابیت متفاوتی نسبت به سال‌های دورتر دنبال شود.

همین بالا رفتن کیفیت و حساسیت لیگ برتر والیبال که البته آن‌هم دوباره در دو سه فصل اخیر با کاهش ملموسی مواجه شده این نتیجه را به همراه داشته که رقم درخواستی و دریافتی بازیکنان این رشته ورزشی نیز با افزایش قابل توجهی مواجه شود.

با این حال به نظر می‌رسد امسال شرایط به شکل متفاوت و عجیبی در این زمینه دنبال خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی بازیکنان برای عقد قرارداد با باشگاه ها پیشنهاداتی نجومی را ارائه داده‌اند و حتی نسبت به دریافتی فصل گذشته خود افزایش ۳۰۰ درصدی طلب می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت که مثلاً یک ملی پوش والیبال دیگر حاضر نیست با مبلغی زیر ۵ یا ۶ میلیارد تومان با تیمی قرارداد ببندد. اگرچه شاید حق هر بازیکنی است که به مسائل مالی فکر کند و از این بابت دغدغه‌مند باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که باشگاه‌های والیبال بر خلاف فوتبال درآمد محدودی دارند. حالا باید دید که در نهایت این چالش جدید والیبال ایران چگونه برطرف خواهد شد؛ بازیکنان از مواضع خود تا حدودی کوتاه خواهند آمد یا باشگاه‌ها راضی به پرداخت دستمزد درخواستی آنها می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار