Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:48:50 GMT

سه فرد متهم به آزار و اذیت در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۶۲۸

سه فرد متهم به آزار و اذیت در شیراز دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با غیرکارشناسی خواندن اظهارنظرهای مطرح شده در فضای مجازی، از دستگیری سه متهم به آزار و اذیت با تلاش و پیگیری مستمر قضائی و تلاش شبانه‌روزی ضابطان خبر داده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از دادگستری استان فارس، در مطلب ارسالی روز سه‌شنبه از قول سیدمصطفی بحرینی، اظهار کرد: این متهمان شش شاکی دارند و دستورات مقتضی در خصوص رسیدگی خارج از نوبت به پرونده و تکمیل تحقیقات صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شده که انگیزه متهمان سرقت بوده است، گفت: در ادامه بزه سرقت، متهمین اقدام به آزار و اذیت شکات کرده‌اند که پس از دستگیری این افراد در راستای تکمیل تحقیقات پرونده در اختیار بازپرس ویژه در دادسرای شیراز قرار گرفته‌اند.

دادستان شیراز در ادامه با غیرکارشناسی خواندن اظهارنظرهای منتشر شده در فضای مجازی، افزود: اقدامات بعدی دستگاه قضائی در خصوص این پرونده مطابق دستورالعمل اطلاع‌رسانی قوه قضائیه و در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان شیراز تصریح کرد: مردم نسبت به جوسازی افراد غیرمسئول در فضای مجازی هوشیار باشند و اخبار را از منابع رسمی و موثق دنبال کنند.

پیش از این یک فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و آماری از آزار بانوان در یک بوستان کوهستانی شیراز مطرح شده بود که به گفته دادستان، این آمار صحت ندارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 525261

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری سارقان آزار و اذیت در شیراز دستگیری مزاحمین نوامیس مزاحمان نوامیس مجازات آزار و اذیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دادگستری یزد، "محمد فیاض فر" افزود: در این عملیات علاوه بر کشف قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص های مسکن و کپسول های خالی دارویی توسط عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است.

وی افزود: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه و رابطین وی در سایر شهرستان ها نیز شناسایی شدند.

فیاض فر تصریح کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری داروها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی می باشد.

خاتم در ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد