Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به مناسبت سالروز اربعین حسینی و همگام با پروژه کارآزمایی بالینی واکسن فخرا، یادگار دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده، پایگاه های  سیار واکسن فخرا جهت رفاه حال هموطنان عزیز و افزایش سطح ایمنی جمعی کشور، با استقرار در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به ارائه اختیاری واکسن فخرا یا سینوفارم به انتخاب افراد و در قالب کارآزمایی بالینی فاز سه واکسن فخرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس اولین روز این طرح در پایگاه های سیار مستقر در مسیر پیاده روی عاشقان حسینی در روز اربعین با ثبت نام از عزاداران حسینی و تزریق واکسن برای عزیزان شرکت کننده در محل مسجد فیروزآبادی در خیابان عروجی پایین تر از میدان شوش و در مسجد مهدیه در خیابان فدائیان اسلام پس از بررسی های بالینی و تحت مراقبت های پزشکی انجام شد.

این طرح تا پایان‌ماه صفر ادامه دارد و کلیه عزیزان داوطلب می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه های ثابت و سیار مرکز کارآزمایی بالینی فخرا یا پیش ثبت نام در سایت www.fakhravac.ir در این طرح مشارکت فرمایند.

 هموطنان عزیز میتوانند جهت اطلاع از آدرس مراکز مراجعه حضوری به سایت fakhravac.ir یا پیج اینستاگرامی fakhravac@  مراجعه نموده و  از امکان تزریق انتخابی واکسن فخرا یا سینوفارم، در قالب کارآزمایی بالینی و مزایای دیگر کارآزمایی شامل بیمه و تست PCR رایگان در منزل و مشاوره ۲۴ ساعته بهره‌مند شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: طرح شهید فخری زاده صراط کارآزمایی بالینی واکسن فخرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد