Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ریحانه زارعی گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی در هفته دوم آبان ماه در سطح دانشگاه‌های استان قم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه که با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت دانشجویان عزیز تمهیدات لازم جهت برگزاری این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری انجام شده است و این مسابقات برای پنجمین سال پیاپی در استان قم و در سطح دانشگاه‌های استان اجرا می‌شود، افزود: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات، ۶ مهرماه آغاز و تا پایان مهرماه نیز ادامه خواهد داشت و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‌های استان قم می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاد دانشگاهی واحد استان قم نسبت به تکمیل فرم نام نویسی اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: بر اساس آئین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه حداقل شامل ۲ و حداکثر ۴ دانشجو می‌باشد.

وی ادامه داد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که باید از بین اعضای تیم مشخص گردد، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.

زارعی گفت: پس از ثبت‌نام گروه‌های دانشجویی برای شرکت در مسابقات، کلاس‌ها و کارگاه‌های توجیهی و توانمندسازی برگزار می‌شود و در پایان این کارگاه‌ها، گزاره‌های مورد بحث در مسابقات اعلام می‌شود و شیوه برگزاری مسابقات به صورت مجازی برای متقاضیان تبیین می‌گردد.

وی افزود: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان قم در هفته دوم آبان ماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه ده میلیون ریالی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.

همچنین شایان ذکر است به هر یک از تیم‌های شرکت کننده در مسابقه مناظره دانشجویی استان قم بن استفاده از دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی به مبلغ دو میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 5315262

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران جهاد دانشگاهی قم اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس واکسن کرونا دهمین دوره مسابقات ملی مناظره استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • انتشار فراخوان عمارت نوفل‌لوشاتو برای نمایشنامه‌خوانی
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران