Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول تلاش می‌کند تا دومین قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا پس از فاصله یکساله بعد از قهرمانی چلسی به دست آورد و آنها در مسیر صعود از مرحله گروهی امشب با یاران مهدی طارمی رو به رو می‌شوند.

به گزارش ایلنا، در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم پورتو میزبان لیورپول، قهرمان فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر قهرمانان اروپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو برای تعیین تکلیف صعود از دور گروهی در دومین بازی این فصل نیاز به کسب امتیاز دارد چراکه اولین مصاف آنها با اتلتیکومادرید، قهرمان لالیگا بدون گل و با تساوی به پایان رسیده بود.

همبازیان مهدی طارمی در مسابقه قبلی اگرچه با یک بازیکن کمتر مقابل شاگردان دیگو سیمئونه بازی می‌کردند اما در نهایت به کسب یک امتیاز قناعت کردند و امشب نماینده انگلیس را پیش رو خواهند داشت که با برتری مقابل میلان به این بازی پا گذاشته است.

امید اول گلزنی پورتو به اتلتیکومادرید مسلما مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی خواهد بود که با گل استثنایی ۴۰ متری به گیل‌ویسنته اکنون در بهترین فرمش قرار دارد. طارمی در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در ۷ بازی به میدان رفته که حاصل آن ۴ گل و یک پاس گل بوده است؛ او اکنون به دنبال اولین گل در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپاست.

طارمی در فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا اگرچه به همراه همبازیانش در مصاف با چلسی از دور یک چهارم نهایی حذف شد اما گلی که وارد دروازه ادواردو مندی کرد به عنوان بهترین گل فصل گذشته انتخاب شد. او اکنون برابر یک حریف دیگر از انگلیس در لیگ قهرمانان قرار می‌گیرد و انتظار زیادی از این بازیکن می‌رود که برابر شاگردان یورگن کلوپ ستاره تیمش باشد.

ممکن است پورتو برای کسب نتیجه مثبت در برابر لیورپول به الهام از راه دور نیاز داشته باشد، اما آنها می‌توانند از ۱۸ بازی بدون شکست خود در همه رقابت‌ها پس از شکست مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی سال گذشته اطمینان حاصل کنند.

شاگردان کونسیسائو همچنین منچسترسیتی را در خانه فصل گذشته متوقف کردند و فصل گذشته با نتیجه ۲ بر یک برابر یوونتوس در استادیو دو دراگائو پیروز شدند و همچنین مارسی و المپیاکوس را در خانه با دو کلین شیت شکست دادند؛ بنابراین لیورپول نمی‌تواند انتظار شادی زیادی در بازی هفته دوم مرحله گروهی داشته باشد.

قبل از سفر میلان به آنفیلد در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، دو طرف قبلاً فقط دو بار در هر مسابقه با هم دیدار کرده بودند – فینال عجیب ۲۰۰۵ و فینال کمی کم اهمیت ۲۰۰۷ مسابقات قهرمانی اروپا. رویارویی در مرسی ساید برای یک رویداد نمایشی مناسب بود، زیرا میلان هر سه گل را در نیمه اول به ثمر رساند – گل به خودی فیکایو توموری پیش از آنته ربیچ و ضربه براهیم دیاز به ثمر برسد – درحالیکه نیمه دوم که مردان یورگن کلوپ با برتری پیش آمدند اما محمد صلاح و جردن هندرسون بازی را به تساوی کشاندند. 

پس از دو برتری سه بر صفر مقابل کریستال پالاس و نوریچ سیتی، لیورپول مقابل برنتفورد به تساوی رضایت داد و با تساوی مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر به این دیدار راه پیدا کرده است. تیم کلوپ پس از آنکه  4 برد متوالی در ورزشگاه برنتفورد متوقف شد، ولی تساوی شنبه پنجمین بازی متوالی بود که لیورپول سه گل به ثمر رساند و آنها همچنین در پنج بازی خارج از خانه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان چهار برد و یک تساوی کسب کرده‌اند.

علاوه بر این، پورتو در هشت دیدار خود با لیورپول در تمام مسابقات از سال ۲۰۰۱ به پیروزی دست نیافته است و تیم کلوپ پیش از پیروزی دو بر صفر در خانه، برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۸-۱۹ لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۴-۱ در استادیو دو دراگائو به پیروزی رسیده بود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا چلسی مهدی طارمی پورتو لیورپول پورتو چلسی لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا لیورپول مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در این بازی دروازه بان رئال مادرید عملکرد درخشانی از خود چه در جریان بازی و چه در ضربات پنالتی نشان داد.

دانلود (16.9MB)

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا