Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@06:06:59 GMT

فرد مرموزی که سرخابی‌ها دنبالش هستند!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۹۸۸

فرد مرموزی که سرخابی‌ها دنبالش هستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بحث درباره فضای مجازی هر روز بیشتر می شود. عملکرد بعضی از کانال های هواداری باعث شده تا بعضی از چهره های فوتبال، واکنش هایی نشان دهند. شب گذشته در برنامه فوتبال برتر هم پای کانال های هواداری وسط آمد. نادر فریادشیران معاون سابق باشگاه استقلال دست به افشاگری در این زمینه زد و گفت: «کلا کانال ها دست 20،30 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به وزارت اطلاعات، پلیس فتا و پلیس امنیت هم گفته‌ام. یک آقایی در سیرجان به اسم فشی دو کانال هواداری استقلال و پرسپولیس را دارد. ایشان و چند نفر دیگر هستند. آنها توسط بعضی آقایان تزریق مالی می شوند تا علیه پیشکسوتان فحاشی کنند.»

252 252

کد خبر 1559014

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار فرابورس ایران آغاز شد تا به ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746873

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها