Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@13:30:57 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۶ مهر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۱۰۹۲

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۶ مهر ۱۴۰۰

فرارو- هر گرم طلا ۱۸ عیار ساعت ۱۱ امروز ششم مهر بدون تغییر یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد اما سکه امامی ۷۰ هزار تومان رشد قیمت پیدا کرد و ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان به‌فروش رسید. دلار آمریکا نیز ۱۸۰ تومان گران و ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.  

قیمت طلا ۱۸ عیار (تا ساعت ۱۱) قیمت طلا ۱۸ عیار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار یکشنبه قیمت طلا ۱۸ عیار شنبه یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان  یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان  یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان  قیمت انواع سکه

سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شد و ساعت ۱۱ در بازار ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان قیمت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه طرح قدیم (تمام‌بهار آزادی) ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد و رشد ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرد. سکه گرمی هم با افزایش ۷۰ هزار تومانی، دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت سکه (تا ساعت ۱۱) انواع سکه قیمت امروز  قیمت یکشنبه قیمت شنبه سکه امامی ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان  ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان  ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان  سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان  ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان  سکه گرمی دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان  دو میلیون و ۱۸۰ هزار تومان  دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان  قیمت ارز در بازار آزاد

دلار در اولین خرید و فروش‌های روز سه‌شنبه بازار آزاد، ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش داشت و ۱۸۰ تومان گران شد. یورو هم با رشد ۱۳۰ تومانی، ۳۲ هزار و ۶۲۵ تومان فروخته شد.

قیمت دلار و یورو (تا ساعت ۱۱) ارز قیمت امروز  قیمت یکشنبه قیمت شنبه  دلار ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان  ۲۷ هزار و ۷۲۰ تومان  ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان  یورو ۳۲ هزار و ۶۲۵ تومان  ۳۲ هزار و ۴۹۰ تومان  ۳۲ هزار و ۳۴۵ تومان  قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی ساعت ۱۱ امروز ۱۰۳ تومان رشد داشت و ۲۷ هزار و ۱۳۸ تومان فروخته شد، اما یورو بدون تغییر ۳۱ هزار و ۶۳۶ تومان عرضه شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی ارز قیمت امروز  قیمت یکشنبه دلار ۲۷ هزار و ۱۳۸ تومان  ۲۷ هزار و ۳۵ تومان   یورو ۳۱ هزار و ۶۳۶ تومان  ۳۱ هزار و ۶۳۶ تومان 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا قیمت طلا ۱۸ عیار هزار تومان قیمت یک میلیون دو میلیون ۱۱ میلیون ۳۲ هزار ۲۷ هزار ساعت ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

کد خبر 6081877

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت