Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:11:34 GMT

پایگاه های سیار واکسن فخرا در تهران

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۱۱۴۰

  واکسن فخرا وارد مرحله سوم کارآزمایی شد. شهید فخری زاده از محققان ساخت واکسن فخرا بود. واکسن فخرا مجوز اضطراری دریافت کرد. واکسن فخرا تا پایان سال به ۲۰ میلیون دُز تولید می رسد. واکسن فخرا در سبد واکسیناسیون عمومی قرار می گیرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس به مناسبت سالروز اربعین حسینی و همگام با پروژه کارآزمایی بالینی واکسن فخرا، یادگار دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده، پایگاه های  سیار واکسن فخرا جهت رفاه حال هموطنان عزیز و افزایش سطح ایمنی جمعی کشور، با استقرار در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به ارائه اختیاری واکسن فخرا یا سینوفارم به انتخاب افراد و در قالب کارآزمایی بالینی فاز سه واکسن فخرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین روز این طرح در پایگاه های سیار مستقر در مسیر پیاده روی عاشقان حسینی در روز اربعین با ثبت نام از عزاداران حسینی و تزریق واکسن برای عزیزان شرکت کننده در محل مسجد فیروزآبادی در خیابان عروجی پایین تر از میدان شوش و در مسجد مهدیه در خیابان فدائیان اسلام پس از بررسی های بالینی و تحت مراقبت های پزشکی انجام شد.

این طرح تا پایان‌ماه صفر ادامه دارد و کلیه عزیزان داوطلب می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه های ثابت و سیار مرکز کارآزمایی بالینی فخرا یا پیش ثبت نام در سایت www.fakhravac.ir در این طرح مشارکت فرمایند.

 هموطنان عزیز میتوانند جهت اطلاع از آدرس مراکز مراجعه حضوری به سایت fakhravac.ir یا پیج اینستاگرامی fakhravac@  مراجعه نموده و  از امکان تزریق انتخابی واکسن فخرا یا سینوفارم، در قالب کارآزمایی بالینی و مزایای دیگر کارآزمایی شامل بیمه و تست PCR رایگان در منزل و مشاوره ۲۴ ساعته بهره‌مند شوند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پیاده روی سلامت شهر تهران مسجد واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه گفت: آنتروتوکسمی یا قلوه نرمی بیماری است که بیشتر در فصل پاییز و بهار و مواقعی که جیره دام در حال تغییر است بروز می‌کند و این بیماری که غالبا در بین دام‌هایی نظیر گوسفند و بز شیوع پیدا می‌کند و در شرایط حاد می‌تواند باعث تلفات در دام شود.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: علائم این بیماری بسته به شدت آن متفاوت بوده و همچنین علایم این بیماری ارتباط مستقیمی با سن گوسفندان دارد که در موارد فوق حاد با مرگ ناگهانی دام و در موارد با شدت کمتر، علائم شامل اسهال، زمین‌گیری، تب و لرز، بی اشتهایی، بی قراری، گیجی، نفس نفس زدن، تشنج و ترشح زیاد بزاق و در نهایت مرگ دام است.

وی، با بیان اینکه واکسن پیشگیری از این بیماری با هزینه آزاد و توسط بخش غیر دولتی در مراکز مایه کوبی دامپزشکی عرضه می‌شود،گفت: بهترین راه برای  مبتلا نشدن دام به این بیماری، پیشگیری است و از دامداران منطقه درخواست می‌شود تا نسبت به تهیه و تزریق واکسن تا قبل ازجابجایی و یا ابتلا گله‌ها به بیماری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)