Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال فرانسوی سابق تیم فوتبال سویا از سال‌‌های بازی‌اش در سویا زیر نظر خورخه سامپائولی خاطره عجیبی را روایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سمیر نصری بازیکن پیشین تیم ملی فرانسه در ابتدای هفته جاری اعلام کرد که کفش‌هایش را آویزان کرده و تصمیم به بازنشستگی گرفته است. حرفه این بازیکن 34 ساله فرانسه همواره با یک‌سری حواشی همراه بود که آخرین آنها ماجرای مثبت شدن تست دوپینگش بعد از حضور در یک کلینیک در لس‌آنجلس آمریکا و محرومیت 18 ماهه ناشی از آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تیم‌‌هایی که نصیری در آنجا بازی کرد و حواشی‌ای هم داشت، سویا بود، البته او تنها یک فصل (17-2016) به عنوان بازیکن قرضی از منچسترسیتی به سویا رفت. در آن یک سال او زیر نظر خورخه سامپائولی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین بازی کرد. نصری در 30 بازی‌اش برای سویا در تمامی رقابت‌ها 3 گل زد و در پایان آن فصل هم به صورت قطعی به تیم آنتالیا اسپور ترکیه پیوست.

روزهای بازی در ورزشگاه رامون‌سانچس پیسخوان اما برای این بازیکن فرانسوی اگرچه طولانی نبود اما با خاطرات فراموش نشدنی همراه شد از جمله آزادی‌های بدون محدودیتی که سامپائولوی به او می‌داد.

نصری در گفت‌و‌گو با نشریه ژورنال دو دیمانش فرانسه گفت: سامپائولی آنقدر مرا می‌خواست که به من می‌گفت "تو به تیم ما بیا، هر کاری که خواستی می‌توانی انجام بدهی، می‌توانی - مشروبات الکلی - بنوشی، به دیسکو بروی و هر کار دیگری خواستی انجام دهی و اگر هم باشگاه چیزی گفت من از تو دفاع می‌کنم. تنها چیزی که از تو می‌خواهم این است که آخر هفته‌ها برایم خوب بازی کنی."

سمیر نصری بازنشسته شد

بازیکن پیشین منچسترسیتی افزود: اگر در یک هفته‌ای که قرار نبود بازی کنم، می‌خواستم بروم و به خانواده‌ام سر بزنم، سامپائولی به من می‌گفت که از سگ‌هایم مراقبت می‌کند.

نصری که در دوره جام جهانی در سال 2010 و 2014 برای تیم ملی فرانسه بازی کرد، سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی مانند مارسی، آرسنال و منچسترسیتی را دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا خورخه سامپائولی سویا خورخه سامپائولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)