Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید و تأکید کرد: در رفع موانع و حمایت از تولید نهایی واکسن «رازی کووپارس» تسریع شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ غلامعباس ترکی، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور جهاد کشاورزی و بازرس کل امور صمت سازمان از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید، مسئولان مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی توضیحاتی در خصوص مشخصات و مزایای واکسن «رازی کووپارس» و چگونگی طی مراحل قانونی جهت اجرای فازهای سه‌گانه کار آزمایی بالینی و مشکلات و مسائل فعلی از جمله کمبود نقدینگی مؤسسه برای تولید انبوه، تعیین تکلیف واکسن‌های تولید شده، کندی پیشرفت اجرای فاز سه (به دلیل هم‌زمانی با واردات تعداد بالای واکسن در روزهای اخیر و کمبود داوطلب) ارائه دادند.

در این بازدید و با نظر معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد؛ رئیس مؤسسه رازی نسبت به اعلام کتبی مشکلات و موانع تولید انبوه واکسن «رازی کووپارس» به سازمان بازرسی کل کشور اقدام کند تا پیگیری لازم به منظور رفع موانع تولید انجام شود.

ترکی با اشاره به طی مراحل فنی و قانونی تولید واکسن «رازی کووپارس» و نتایج مطلوب حاصله از اجرای فازهای سه‌گانه کار آزمایی بالینی آن، بر تسریع در اجرای مراحل نهایی تولید و تزریق عمومی آن و اطلاع‌رسانی دقیق از فرایند و نتایج حاصله تأکید کرد.

در جریان این بازدید معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با برخی مراجعین دیدگاه آنان را جویا شد که مراجعه‌کنندگان از فرایند اجرای طرح ابراز رضایت کردند.

تولیدات بومی دانش‌بنیان‌ها در حوزه گیت‌ها و تجهیزات بازرسیرئیس سازمان بازرسی: ایمن‌سازی واکسن برکت بیش از 90 درصد است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا واکسن کرونا سازمان بازرسی واکسن ایرانی کرونا واکسن کرونا سازمان بازرسی رازی کووپارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنا بر این گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسایل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست‌اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6086059

دیگر خبرها

  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم